Ja sitten kuvia kauniista kukista…ensimmäisenä viime syksynä ostettu esikko
Pionin nuppu
Ja viimeisenä ihana bellis
Talo on saamassa kovaa vauhtia uutta väriä
Verituomen upea herkkä kukinto
ja omenapuu on myös täydessä vauhdissa
Löysin yhden kuvan edellisestä pihasta…kuistista en tietenkään löytänyt kuvaa mutta kun sen löydän niin laitan tänne…se on ainut asia jota vanhasta kodista kaipaan…
Äikamoinen sekamelska…mutta mä olen kaaos ihminen
Seuraavassa on sammakko heräilemässä talviunelta
Sitten taas kuvaa rakkaista karvapersuksista. Rolle leikkii piilosta
Ja vili yrittää "jumpata"
Teillä on samanlaiset maalit kuin meillä, sekä vanha että uusi, vai kuins päin teillä ny menee, meillä tulee harmahtavaksi. Hienoja karvapersuksia.
vähänkaikkea…on onneksi tulossa harmaaksi
Siis samoinpäin kuin meillä, tässä mietin että kuinka joskus aikoinaan tommonen väri pintaan on tullu laitettua mitä meillä nyt on ollu. Katsoimme aikoinaan värikartasta värin ja sävytimme koko maalin, sitten se olikin ihan possunpunainen, äkkiä ruskeaa joukkoon, että jonkunlaisen sais. Nyt tuntuu harmaa hyvältä väriltä, mutta meni monta pikkupurkkia kokeillessa oikeaa väriä.
Minä kans ostin 2 purkkia kokeilu maaleja. Menimme viroon ostamaan maalit niin unohdin kotiin sen värimallin…käveltiin rautakauppaan ja tuo väri tuli heti vastaan. Eli aivan turhaan pohdin pitkän aikaa väriä ja tuhlasin mallipurkkeihin…no mut elämä on sellaista
No hyvä kun löyty sopiva, mulla aina tulee vääriä väriä kun katson niistä paperilappusista.
ne on kyllä todella ärsyttäviä…mallipurkit kun otin niin isolla pinnalla oli ihan erilainen…riskillä mentiin. Onko teillä miten iso talo maalattavana…rankkaa hommaa kyllä
On se rankaa hommaa, mutta nyt tehtiin niin että otettiin maalaajat jotka päästää seinät ja katon(ruiskulla ja penselillä) ja sitten mä maalaan terassin ja ikkunat, ovet ja muut pienet hilpenteerit. Meillä kun on ihan tää sisäremppakin leviällänsä vielä - kamalaa sotkua on remppakin, nyt ois pakko taas välis siivota, vaikka heti sotkeentuukin. Enhän mä yhtään käsittänyt mimmosta on asua samassa kun remppaa, ennen vain jotain pientä laitettu. Ja sitten rupesin vielä samaan syssyyn pihaa uudistamaan.
Tuo kuulostaa niin tutulle…muutimme lokakuussa 2011. Nyt on rempattu eteinen portaikko yläkertaan, keittiö, yläkerran aula ja uudet vesiputket…ihana kun olisi ollut varaa palkata joku maalaamaan no mut onneksi meillä on ihania ystäviä jotka talkoissa ollut mukana…Piha oli pakko laittaa remonttiin vaikka mulla on käsi päreinä ja ei pysty kaikkea tekemään no mut pikkuhiljaa…
Huh alan olemaan sitä mieltä että olen tänä keväänä seonnut aivan totaalisesti…Syksyä ajatellen ja ensi kesää ja tulevia vuosia varten tilasin ensin virosta kamalan kasan siemeniä ja nyt satuin ohimennen huomaamaan että joku kirjoitti et impectassa on ale. Viattomana ajattelin käydä katsomassa mitä kaikkea heillä on tarjolla…iloisena ystävällisenä pöpinä hymyillen siirsin heille 40e rahaa ja tilasin 20 pussia lisää siemeniä…onkohan tämä jo vakavaa Pitäisikö siirtyä valkotakkisten huostaan??
Älä vielä siirry, pitäis varmaan rakentaa paljon uusia laitoksia jos tuolla perusteella hoitoon päästäisiin- meinaan että meitä on siellä sitten vähän useampi, mennäänkö samaan paikkaan, niin saadaan puhua kasveista, vai lääkittäiskö meidät niin, että keksisimme jonkun muun aiheen.
:))) musta tuntuu siltä et me oltaisiin niin koomassa siellä ettei ymmärettäisi mikä on kasvi…se on hyvä että on maailmassa ainakin yksipaikka missä minua ymmärtetään ja ei päivitellä tekoja :)Miten olenkaan tullut toimeen pnettiä??? Kiitos vähänkaikkea
Kiitos itsellesi ja kauniita unia!
Hyviä unia myös sinne …kai se on unille mentävä et jaksaa huomisen päivän lukea matikkaa…
Heissan pakko päästä välillä tänne rentoutumaan…viikonloppu on mennyt tiukasti matikkaa opetellassa…alkaa piene stressi olee päällä…tiistaina olisi pääsykokeet…no mut sain tänään tryffelin istutettua ja eilen aamulla tilattua 33 pussia siemeniä taas…hukun kohta siemeniin…mut kaikkea ihanaa olsi tulossa kunhan onnistuu kasvatuksessa sitten… nyt on pakko lähteä taas pakertamaan kaavoja…
Huh onneksi huomenna on pääsykokeet niin sit se on hoidettu alta pois ja pääsee piha hommiin taas keskittymään…kaaos kyl kamala ulkona kun ei ole päässyt tekemään…rikkaruohot valtaa tän pikku planeetan kuin avaruusoliot Ja varmaan huomenna illalla kun vapaudun pakollisista asioista, niin sataa vettä kaatamalla…
Nyt on pääsykokeet käyty ja ei kyl hyvä fiilis siitä jäänyt mut hyvä mieli on siitä et nyt pääsee ulkohommiin keskittymään Tänään näyttäisi ilma siltä että maalaaminen kutsuu…ja huomenna saa työtää kädet melkein kyynärpäåtä myöten multaan…tai siis oikeammin sormia myöten saveen