Kiitos varmistuksesta!
Mikä voisi olla tämä kaunotar? Ihan väärä lappu oli hällä.
Hankalin, se on hagley hybrid. Oikein hyvä kärhö. Se kukkii mulla noista jalommista aina parhaiten.
Kiitos Viippu! Hyvä uutinenkin vielä kaupan päälle.
Tunnistaako joku myös tämän kärhön. Ostin Jackmaniina - heh! Nyt olen todella tyytyväinen etten saanut sitä mitä piti, sillä tämä kärhö tekee enemmän kukkia joka vuosi kuin olen ikinä nähnyt, enkä lannoita/kastele sitä kuin erittäin kuivina kesinä kastelukannullisen tai pari. Olettaisin että joku viinikärhö? Kerrankin väri tuntuu toistuvan aika oikeana, vai olisko vähän tummempi vielä...
Polish Spirit?
Tässon mun Polish Spirit ja hyvin samanlaiseltahan tuo näyttää.
No kyllä näyttää tosi samanlaiselta. Tämän nimeä olen ihmetelly vaan noin 10 vuotta:-)
Onko Hankalin sinullakin lehtien alapinta jännästi raidallinen kuten yläpinta - niinku tuolla kuvassani nuo taustalla olevat? Tämä minun on nyt ihan täydessä kukassa, ollut ehkä parisen viikkoa. Kukkii aika myöhään yleensä.
No höh. Riensin katsomaan, mutta siellä olikin nyt vaan kuihtuneita kukkia ja nuppuja.
Höytyvä, tässä sulle kuva takapuolesta.
Täällä kukkii tällainen kaunis pienkukkainen kärhö.. onko tämä jollekin tuttu?
Siemenestä v. 2013 tai 2014 - ja lappu kadoksissa..
Onpa soma Teten kärhö. Nimestä ei kyllä mitään käryä.
Hankalin, voipi olla Polish Spirit tai voipi olla olematta. Näillä kuiteskin nyt mennään kunnes joku toisin todistaa:-) Kiitti teille!
Nohö, ehkei tämä olekaan Polish Spirit, tällä on ihan eriväriset nuo alaraidat ku Hankalimmalla. Vai voiko silti olla sama???
Polish Spirit… sanon edelleen. Tuollainen omassa pihassa, kestävä, runsaskukkainen ja perimässä viinikärhöä >>> ei ongelmia kuihtumistautia
Teten kärhö näyttää Clematis Stansilta, jonka kukat voivat olla jotakin valkoisen ja sinisen väliltä ja tuoksuvat.