Kumpa leviäisi meilläkin. Mitään en ole niin monasti yrittänyt kasvattaa.
Tämä on yksi keväinen suosikkini.

RitvaL, tuohan on jo komea pehko, omani on vasta vähän alulla, mutta tulossa kuitenkin ![]()
Nyt kukassa
Kyllä kuvan perusteella Usva toi minulle karhunjuuren muutama kesä takaperin. Kaunis kasvi minusta.
Karhunjuuri ja joku Geum?
karhunjuuren viimekeväisiä siementaimia on muutama tarjolla
<-blogi
Viestiä mai-leelle!