Mitä sitä ei netistä löytäis! Sinne!
Oishan se päheetä tehä kanavatyö karvalapsista
Päättelin tässä aikani kuluksi muutaman sukkaparin yleisurheilua töllötellessä. Harrastan noita ohuesta sekoitelangasta neulottuja sukkia, mitä sitten pidän ympäri vuoden. Voihan sitä kesälläkin - ainakin näinä koleahkoina kosteina iltoina - pitää villasukkia, ainakin mun jalat tykkää. Ja sit kun tekee ilosen raidallisia, johan ne piristää mieltäkin. Nääkin on olleet jo pari kolme kuukautta valmiina, kun se päättely on musta niin tylsää puuhaa. Mutta nyt ajattelin, että hoidanpa tuonki keskeneräsen homman loppuun.
Minulla on kesäisin lähes aina kotona puuhastellessa pihalla villasukat ja crocsit.
Tosi tyylikästä ja eleganttia, mutta onneksi kukaan ei näe.
Novitan ohjeella värkätty.
Onko joku teistä tehnyt Rag Quilt täkkejä? Luin ohjeita yhdeltä sivuilta miten kangaslaput ommellaan yhteen- ja miten saumavarat leikataan auki ja sitten koko täkki pestään. Ihan ei selvinnyt kaikki ohjeet, pitää kokeilla.
Neuloin pienelle tytölle uninallen Suuri Käsityö-lehden ohjeella. Taustana kauan sitten kudottu tyyny.
Kylläpäs Jadetsu on nyt happy
Onhan tuossa tekemistä, mut eipähän käy aika pitkäksi
Opettelin haarukkapitsiä, ei nyt ihan tasaista tullut. En tiedä menikö edes oikein, pitää vielä harjoitella…
Tämän kaulahuivin sitten virkkasin… Kovin tummia värejä löytyi lankalaatikosta, pitää käydä ostoksilla.
Tokmannilla on villalangat tarijouksessa. Olokaa sit tarkkoina ku alehinnat ei koske kaikkia värejä
Mä olen odottanut, että tulisi joskus puuvillalangat tarjoukseen, vaan eipä näy juuri lankojakaan kuin erikoisliikkeissä. Jotain ekopuuvillaa sentään viimein löysin, että sain kesähatun virkattua.
Vähän kerrassaan kai nuita joululahjatöppösiä saa alkaa kutomaan. Malli Novitan uusimmasta Sukkalehdestä. Huomasin juuri että väreissä on virhe. Täytyy yrittää tehdä sama virhe toiseenkin tossuun.
Kipaisin Kodin ykkösessä ja siellä oli vielä hyvin Novitan villalankoja ja puuvillalankoja. Kymmenen kerää tarttui käteen -40%.
Äitin lapsuuvenkodista löyty mekko jota äiti on pitäny 60-luvulla, tiijä vaikka on isänki hurmannu se päällä Mullehan soli liijan pieni tissien kohalta, joten ommella huurruutin siitä kaks tyynynpäälistä
Kyllä 60-luvulla on tehty ihanan värikkäitä kankaita
Viime yönä sain valamiiksi elämäni ensimmäisen kanavatyön. Nyt pääsen alottamaan sivulla 4 olevaa tiikeriä