Ihan mielettömän upeita sukkia jälleen Korpikellolla😊
Tässä vähän pienempiä sukkia " Villasukkakeräys juhlavuotena syntyville"-facebookin keräykseen.
Haastan kaikki penttiläiset neulomaan edes yhdet vauvasukat ensi vuonna syntyville Suomen vauvoille.
Lisätietoja keräyksestä:
https://www.facebook.com/groups/1876581495902342/?fref=ts
“Sinivalkoiset lahjasukat ovat käsityöihmisten kunnianosoitus 100-vuotiaalle Suomelle. Keräyksellä haluamme lahjoittaa sukat kaikille 2017 syntyville vauvoille. Keräys on avoin kaikille, tervetuloa mukaan!”
En kuulu facebookiin. Taidan neuloa sukat siskontytön ja oman tytön vauvoille.
Nämä on kylläkin ekaluokkalaiselle.
Samate nämä.
Mä en ole taaskaan ymmärtänyt katsoa tähän ketjuun, täällähän on taas vaikka mitä hienoa. Jadetsun tyynynpäällisissä on kyllä kovasti tutun näköistä kangasta, lienee ollut mun äiteellä samaa tyyliä.
Tänään poikkesin taas Eurokankaassa, mutta enhän sieltä nytkään löytänyt mieleistäni mekkokangasta. Kaavat on jo kolmeenkin erilaiseen, vaan kankaat ei kelpaa. Netin mainoksissa ja lehtien kuvissa on tehty hienoja ja mainittu Eurokangas ostopaikaksi, vaan ei tietysti Porissa ole sama valikoima kuin Helsingissä.
Kaunis kantapää kissan oranssissa sukassa. Miten se on kudottu?
Kissalle ja Jadetsulle kiitokset. En olisi älynnyt tuota neulomistyyliä ilman ohjetta. Pakko kokeilla heti.
Olet Jadetsu kyllä aikamoinen gookkeli, kun jaksat aina auttaa:blush:
Vielä on pakkoihastella Korpikellon kuviointitaitoja. Nuo ovat niin kauniita, että ihan vaikka tauluksi tekisi seinälle.
Tässä hyvä video missä näytethän kuinka helemikirijailua tehhään. Pakko ostaa yks työ vaikkei mulla kaksinen pinna olekhan
Kyllä minä niin ihailen näitä teidän sukkia, kirjontoja ja ties mitä ompeluita. Mulla ei ole pätkääkään tuon tyyppistä kärsivällisyyttä. Sukkia tykkään kyllä tehdä, mutta vain tavisraidoilla varustettuina. Se värien suunnittelu niihin on minulle ihan riittävän taiteellista
-risa-, 4 vkoa sitten, sivu 4, virkattu kaulaliina.
Muistatko mistä olet löytänyt tuon ohjeen? On kyllä niin hyvä kuva, että voi sen ohjeen siitäkin piirtää, mutta jos vain muistat,
niin laitatko?
Tässä muutamia sukkia ja huiveja asunnottomien joulukeräykseen.
Sinä oot niin uskomattoman ahkera, ja hyväsydäminen.
Tekishän sitä tommosiin juttuihin sukkia, mut ei niillä saajilla ainakaan mieli parane ku mun tekemät sukat saavat
Jade, höpö höpö, siun tekemät sukathan on hienoja!
Langat vaan ovat niin kalliita ettei miulla tuohon olisi varaa, (enkä kyllä ehtisikään.)
Köyhdyin juuri 65€:lla. On sun syys Jadetsu! Piti tehdä tilaus Villihelmeen. Saatte odotella tuloksia sen 10 vuotta
Minä kaivoin esille viime syksysen suunnitelman, sehän on niinku alottamista vaille valmis.
Tämmösellä lautasella räpistelen siemenhelmiä, on liukas pintanen , helppo pitkään helmineulaan helmiä pyydystää.
Jestas sentään, siitäpä tulee tosihieno!!
Enpä osaa linkittää, laitan sitten kun tulee postissa.