Heippa.. Muutetaan rivitaloon ja piha on .. villi :) enkä tiiä edes mitä kaikkia siellä on.. Kävin napsimassa kuvia ja toivoin että joku teistä voisi minua auttaa.. Olen aivan aloittelija.. Meillä on pikkuinen vauva joten ei mitään piikkikasveja tms (sieltä nuo piikkipuskat ainaskin lähtee) Ja tahdottaisiin tilaa pihaan...

Mitäköhän tässä kasvaa?

Mitäköhän puskia?

Tässäkin joku puska...?!

Juuu

Komee on mutta mikä??

Auts kun pistelee.. Jotain piikkipuskia ja valkoisia kukkasia

Vähän jää varjoon mutta näyttää joltain nokkosilta :D

Ja tässä vielä edestä..
Huhhuh olipas paljon kuvia mutta jos joku jaksaisi /pystyisi minua auttamaan olisin kiitollinen.. Ensimmäinen piha tosiaan ja kuten huomasitte en tiedä mistään mitään... pitäis vissiin noit voikukkiakin kaivella ulos...
haluaisin joitain puskia noihin aidan koloihin tukkimaan "tien" eli että piha olisi myös "vauva ystävällinen" meidän poitsu kohta lähtee liikkumaan ja en tahtoisi pelätä että lähtee karkuteille.
Laitan oman vinkkikyselyni tähän jatkoksi.
Olen tähän asti harrastanut vain sisäkasveja, mutta nyt on iskenyt kiinnostus laittaa tuonne olos jotakin kivaa ja varsinkin nyt, kun sain ihanat korikalusteet terassille, sekä kissojen ulkoiluhäkin toiselle puolen terassia.
Terassi on hyvin aurinkoinen ja suorastaan paahtava paikka päivällä ja illalla, joten olisi mukava laittaa ainakin siihen kissatarhan eteen pari jotakin varjostavaa köynnöstä ja niiden väliin suunnittelin maatiaisperennaa. Jos en muuta varjoa keksi meidän kaksijalkaisten oleskelupuolelle, niin senkin eteen saatan köynnöstä laittaa.
Noista perennoista nousi kiinnostavimmiksi harjaneilikka, sekä hietaneilikka, kun houkuttelevat perhosia. Olisi meille silmäniloa ja kissoile kiinnostavaa seurattavaa. Lisäksi voisin laitta vaikkapa jokusen krookuksen kevään piristykseksi.