Todella kaunista ja persoonallista! Aivan mahtavia ideoita sinulla Katjutzka
Ei Katjutzka vaan Katjuzka
kKanttausraudasta on kuva täällä, mutta missäs, enpä muistkkaan enää. Jonkun otsikon alla kuitenkin, muistaiskohan joku muu?
Ei ole Rissalla sekundamaalia. Punamulta värjää. Kokeilepa vaikka joskus nojata valkoisella t-paidalla siihen seinään.. ei vaiskaan, älä vaan kokeile.
Kivoja kuvia Katjuzkalla. Miten työ viitsitten noita reunuksia väkerrellä? Hattua taas nostan.
Kanttausraudan kuva on Puutarha - Pihasuunnittelu - Istutusalueet ja sen keskustelun sivulla 7.
Miksi noista lautareunuksista pitäisi päästä eroon? Nehän ovat kivannäköiset - älä vain poista niitä...
Kivan ja kodikkaan näköinen oleskelupaikka Katjuzkalla tuossa piharakennuksen edessä. Minä ehdoittaisin köynnökseksi valkoista Pohjantähti-ruusua, näyttäisi varmaan hyvältä tuota punaista taustaa vasten. Noista kukkapenkkien reunuksista sen verran, että tietysti kukin tekee itselleen ja mistä itse pitää. Minun pihastani ei löydy lautareunuksia eikä kiveyksiä, koska ne ovat erinomaisen hankalia ruohoa leikattaessa.
Katjuzka varmaan pian voisi vaihtaa ikioman hienon sivustonsa nimen vaikka Katjuzkan piha elää ja muuttuu, tai muuta vastaavaa. minusta siellä oli kivan näköistä, mutta rounduppia kuluu kun kiveyksien reunoja siistii. Rikkikset kasvaa juuria myöten vaikka minne ja ei lähde kitkemällä. Mutta kelpaa siinä taaperoiden leikkiä kukkapenkkien keskellä, ollappa kaikilla lapsilla tuollainen leikkipaikka!
Ihan oon samaa mieltä muiden kanssa. Hyvältä näyttää! Laita vaan lisää kuvia, kun taas tapahtuu.
Vahoissa pihoissa voi olla paljon työtä, mutta sitten ne saakin sellaisiksi kodikkaan näköisiksi.
Minä ainakin karsastan liian "hienoja" pihoja.
(Omani on liikaa sitä "viivasuoraa", mutta kun en halua tapella rikkaruohojen kanssa, niin kivetty piha ja penkin reunukset on siinä mielessä vähän helpompi.)