Ei kellään ois kuvaa kaurajuuren siementaimesta?? Itää tosi hitaasti ja epätasaisesti. Lisäksi kun oli isot siemenet niin aika harvaan kylvinkin ne. Nyt on jo aikaa kulunut istutuksesta ja alkaa näkyä yhden jos toisenkin näköistä kasvua.. Kitkemään pitäisi päästä!
Minä esikasvatin sisällä ja kun istutin ulos menivät maata myöden mutta nyt sieltä lähtee uutta kasvustoa ylöspäin.
Anteeksi että kuva on väärinpäin koska en osannut kääntää sitä oikeinpäin.
kiitos tuhannesti kuvasta! Vai tommosta heinikkoa! Missä ajassa sulla iti?
13.4 laitoin siemenet multiin mutta en kirjoittanut muistiin koska itivät mutta sen muistan että aika äkkiä se kävi. Kaurajuuri on minulle ihan uusi tuttavuus joten on kiva kokeilla mitä siitä tulee.
Olen ikävä ihminen, mutta sanon, että ei siitä paljon kummempaa tule jatkossakaan…keltainen kukka ja kylväytyy matkojenkin päähän.
Mulla ei varmaan ole pelkoa edes keltaisista kukista, mitään heinää ei ole ilmestynyt, muun sorttista rikkaa kuitenkin.
Ei vitsi nyt kun näin tuon Tiuftin kuvan niin tuli sellainen tunne että olen omat taimeni varmaan repinyt pois rikkaruohoina, kun kasvaa tuolla pellossa ties mitä heinärikkoja. Pitää varmaan laittaa muutama lisäsiemen vielä itämään.
Ekaa kertaa kasvatin kaurajuurta.Yllättävän isoiksi kerkesivät.Huomena maistetaan miltä maistuu,pitäs olla osterin makua???Saa nähä.
Karvari, en tunne ollenkaan kaurajuurta, miten aiot sitä käyttää?
Juuret näyttävät erittäin hyviltä
Joo,tuon tiiän mitä valtsu kerto.
Aion käyttää ensin parsan tapaan.Ja perästä kuuluu