Katso myös: Perennat: Kehtolehti, Tolmiea menziesii
Kiitos nuu!:) Nyt on oma osio,tässä mun silmä terä,yhdessä lehdessä on se kehto:)mutta tää on vielä nii pieni että muihin kyllä kasvaa ajanmittaan.
Mun kehtolehti on jo tehnyt hyvät kehdot yhteen lehteen
hm…hyvä kysymys,pistokkaasta tämä ainakin lisääntyy eli,kait se vain multaan laitetaan,minun veikkaus,jos joku tietää varmasti niin olisi hyvä tietää:)
Olen ottanut tuota lehden vartta vähän mukaan, kun katkaisen tuon ‘kehdon’, leikkasin vanhaa lehteä vähän pienemmäksi ja lykkäsin multaan. Muovipussi tai lasi päälle,ei kestänyt kauaa, kun siihen tuli juuret.
nyt mulla on jo toinenki kehtolehti:)ku en raaski antaa pistokkaita siitä minkä sain lahjaksi,niin ostin uuden:)siinäkin kehtoja jo on.
Juttelitte sitten sujuvasti perennana ulkona kasvatettavasta kehtolehdestä täällä huonekasveissa. Tein siirrot perennoihin, jatkossa pyydän katsomaan tarkemmin tämän lajin kohdalla kummassa ketjussa juttua käydään. Varsinkin jos keskustelussa puhutaan ristiin molemmista tyyliin "minulla on huonekasvina" ja "minulla perennana" ja viestit ovat yhtä yhtenäistä keskustelua, on siirtojenkin kanssa sitten jo suoranaisia hankaluuksia ettei jää yhteydestään irtonaisia viestejä roikkumaan.
Lisäsin tuohon otsakkeeseen / Huonekasvi.
edellinen keskustelu aiheesta on tuon jutun ympärillä. siinä oleva linkki vie murattiin, joka myös on olemukseltaan erinomaisen monimuotoinen. koska kuten hyvin tiedämme tämä keskustelijoiden joukko on vielä monimuotoisempi - rönsyävä suorataan, olisiko lukitus sittenkin parempi systeemi?
Kauheita juoppoja nää kehtolehet
Ilmankos mulla ei sitä ole! Haluaisin kyllä kokeilla. Paras paikka juopoille on tässä huushollissa keittiö. Ei ne muualla pärjää.