eikös se ole pikkusormustinkukka jossa on ne pienet keltaiset kukat, vai olenko nyt ihan hakoteillä.
Farmari, onhan se. Tämän ketjun eka sivulla on sitten kuvia keltasormustinkukasta...
Ja kukkii tämäkin ensimmäistä kertaa minulla!
Minun keltasormustinkukka näyttää tältä… Puska.
Tosi kaunis annemamman keltasormustin, olen yrittänyt monta kertaa siemenistä, mutta ei ole onnistunut
Minäpä kokeilen siemenistä, ihana kukka, toivottavasti onnistuu!!
Minusta nuo itävät hyvin ja on helppo perenna.
Sattuisiko kenelläkään olemaan kuvaa pienistä keltasormustinkukan taimista? Siemenkasvatukset täällä vähän sekaisin…
Keltasormustinkukan siemenpussin ohjeissa neuvotaan kylvämään keväällä, mutta ehtisköhän ne vielä kasvattamaan talvenkestäviä taimia jos nyt kylväisin? Vai odottelenko ensi kevääseen?
Eiks nyt oo kevät, ei oo ainakaan kesää täällä vielä näkynyt. Itse laittaisin vielä multaan, mutta jättäisin osan siemenistä ensi kevääseen. Jos nyt on pitkä syksy, niinkuin on ollut tapana, niin ehtivät hyvinkin, eivät minusta ole kylmänarkoja.
En tiiä, miks tää tuli kahdesti, poistin toisen.
Kiitos Araminta! Onhan tuossa pussukassa siemeniä (300?) kokeiltavaksi vaikka heti, syksyllä ja ens keväänä :)
Jos joku kaipaa siemeniä niin jaettavaksikin riittää.
Nämä nupuilla, kiitos vielä Miikos taimista Itse kylvetyistä on yksi taimi elossa, mutta on ihan pieni vielä.
Tässä luultavasti pikkusormustinkukkaa ja keltasormustinkukkaa sekaisin.