Kerro Korvamatosi-, kappaleesi, tsibaleesi

Minusta yksi puistattavimpia korvamatoja varsinkin jos kuulen sen vahingossa radiosta onTuulan ja Leenan Astridin Valssi. (Ei linkkiä).

Alkuperäinen kirjoittaja: Bobbie

Tämä ei oo niin “paha” kuin edellinen, mutta voi sanoa että eräänlainen elämys on tämäkin.
Vain Pentti. K. tekee tästä aidosti juuri tämän kokemuksen/elämyksen ja viritelmän laulaen “ikäänkuin löysin tekarein”. :slight_smile:

Pentti Kumpulainen ite ja Rentukkaojan Aatu:

Viestin muokkaus / Nuu:  Tein linkin uusiksi, se alkuperäinen  aiheutti ylileveyttä palstalla. 
Katsokaa youtube-osoitteeseen laittamianne linkkejä sillä silmällä että se on tosiaan linkki eikä sellainen todella pitkä osoiterimpsu. Ne tuottavat ongelmia ja valvoja joutuvat ne  joko poistamaan tai sitten aina erikseen muokkaamaan.

Onpa laitettu jo hirvittävän hyviä! Tässä tarttuva rallatus 10h

Kaikesta Mamban tuotannosta olen tykännyt, yleensä, mutta tämä… :crazy:
Mamba, vielä on kesää jäljellä…

Nyhhä mä hokasin että tämä pitää tänne laittaa. Tämä ei mua mitenkään ärsytä, mutta katsokaa jos huvittaa tuota ajankuvausta ja ennenkaikkea koulututtömäistä tanssiesitystä ja nauttikaa. :pinch: muokk.
Kevään Sävel kilpailu 1985 kyseessä, tuosta “laulustahan” tuli sitten iso hitti ja ikivihreä korvamato.

Nisa Sorayan Syksyn sävel tai joku vastaava

Entäs TÄMÄ

Ei ehkä muuten paha varsinaisesti, mutta ei tuollainen ole työpäivänä mukava :smiley:

Alkuperäinen kirjoittaja: J10013531012

En arvannu laittavani tätä tänään tänne, mutta kun kerran tämän leikin aikoinaan aloitin niin onhan minun kai vieritettävä tänne yksi kaikkien korvamatojen esi-isä, joka sihissee hississä aikojeni loppuun saakka. Vaikka kaiken muun unohtaisin niin tätä sanoitusta en kai milloinkaan, tulkaa sitte vanhainkodin vihannesosastolle joskus laulattamaan tätä t. sitte sinne jonkun ihmis-kaatopaikan kulmille…

Eput ja…

Tänään sitten tämä seurana

Rallatirallati taas :smiley:

Joka maataan viljelee huolella…