Onpa taas aikaa vierähtänyt, kun olen tänne mitään kuvia laittanut. Siksipä teen parannuksen ja laitan taas kuvia ensinnä aikaansaannoksistani nukeista alissängyssä. Tuo nukkekaappi kun tuli heti täyteen.
Nämä on samoja kuvia kun olen laittanut facebookin puolelle, eli silmät kiinni jollei kaikki halua katsoa näitä samoja täällä puolella
Nämä kaksi haluaa kanssa huomiota; Awa ja Musu:
Kyllä sinä olet jaksanut tehdä nukkeja montako niitä jo on.
Ne on kaikki niin upeita olisi valinan vaikeus jos yksi täytys valita
Tässä tätini tekemä maahinen suojelee ystäväni maalaamia siilejä sylissään:
Kiitos mumimyy pitänee kuiskata sulle mitään muuta en haluaisi tehdäkkään kuin nukkeja, nyt niitä on yli 30 itsetehtyä kokonaan
Tänään meni koko päivä ruuan laitossa, ja kahvituksissa (työmiehille, jotka auttoivat miestäni hallin teossa taas eteenpäin).
Tässä asetelmaa piharapuilla:
kesäkukat reunoilla vielä tässä kuvassa
Oven koriste on myös tätini käsialaa:
Kaunita asetelmia
Onpas hieno tuo punavalkoinenkin juttu laatikon reunoilla, mitä siinä on?
Kärryt on vielä niin keskeneräiset kuin olla ja voi. Laitin kanervaa, kaalia ja tuota valkoista koristekasvia ja nehän hukkui tyystin sinne. Laitan varmaan metsästä havuja, pihlajanmarjaoksaa yms. siihen jossain vaiheessa lisää:
Heksu Kiitos, se punavalkoinen on kesäkukkaa eli lumihiutaletta (syksyllä muuttanut värinsä
).
Tässä mun keskenjäänyt projekti (tuulen takia) eli kukkapenkin leikkausoperaatio on puolessa välissä:
Vielä pari tuvan kuvaa.
Näitä tuvan kuvia täällä on jo varmaan tuhat ja sata… mutta kuitenkin kun se on niin rakas paikka mulle:
Kyllä tuvan kuvia katsoo on niin upea tupa sinulla iso ja tunnemallinen
Kiitos mumimyy!
Ainoastaan siivouspäivänä tulee olo, että olisipa vähemmän tilaa mutta ei kyllä muulloin
mutta helppo siivota kun on tilaa täällä mulla ei ole sitä paljasta lattiia ei ole kuin jalkoja lattia täynnä (kaapien ja tuolien sohvan jalkoja) niitä saa sitten kiertää
meillä on vinttitilassa juuri tuokin ongelma
Mutta mä olen oppinut jo säästämään itseäni sillä, että siivoan vasta kun nenä menee tukkoiseksi
Minä tykkään myös ihan älyttömästi kesäheinän ihanista kukka-asetelmista, nukeista, puutarhasta ja erittäin tunnelmallisesta tuvasta. Tuvassa oikein sielu lepää, on niin rauhoittavan tunnelmallinen.