Minusta on ihan kiva, että näkee keitä kaikkia on keskustelemassa on-line. Voisiko saada sellaisen toiminnon, että kun klikkaa jonkun keskustelijan nimeä, niin pääsisi suoraan vaikka yksityisviestien lähettämiseen tai vaikka sitten keskustelijan esittelyyn? Tulisi vähän vauhtia masiinaan
Onko jossain selitys tuolle harmaanaamaiselle ryttyturvalle tuossa oikealla kommentin nurkassa?
Masentava.
kerroin minä jo joskus, mitä sieltä takaa löytyi. selitys toki selvenee, kun naamaa hiirellä huitasee. myönnän, että nykyversion mato-omena on hauskemman oloinen, mutta kyllä ryttynaamakin kelpaa. jos sitä joku käyttää, niin aika ryttymäisellä asiallakin on.
Sen kuvan on voinut saada toimintaan Rakentaja.fi:in(sama profiili toimii myös siellä) kautta... ja ehkä jossain vaiheessa täälläkin. Tällä hetkellä siinä on pientä kipua ja se on pois käytöstä....
Elikkäs tuosta keskustelijat linkistä ei tapahdu mitään, onko tarkoituskin ettei toimi vielä?
Ja minun oma profiili on yhtä koodien sekamelskaa, mistä näkee miltä se näyttää oikeasti? Vai näyttääkö se oikeasti tuolta, teenkö sen uudestaan?
Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä kysyjiä
nyt en ymmärrä. Tämä sekosi. En pääse selaamaa sivuja noista numeroista, vaan avaa sivun, jonka numeroa painan.
Pitää päästä suoraan loppuun. Nyt sinne voi olla pitkä maatka. Miksi muuten vanhin on ensin? Nykyään usein in juuri toisinpäin, jolloin lukija saa heti eteensä uudet viestit, jotka häntä todennäköisemmin kiinnostavat kuin vanhat. Hyvä haku taas antaa vanhoista ne, jotka kiinnostavat.
Mie en löydä täältä orkideapalstaa, onko hävinnyt kokonaan.
Orkideapalsta löytyy täältä: Huonekasvit - Asiaa lajeittain - Orkideat
Leijalle tiedoksi: Huonekasvit - Asiaa lajeittain - Akvaariokasvit
Eikö orkideoille olisi kuitenkin voinut olla ihan oma otsikkonsa, niin kuin vanhallakin puolella? Onhan se sentään Suomen Orkideayhdistyksenkin virallinen keskustelupalsta samalla ja nyt se on niin pitkän polun päässä, että tuskin uusi palstalle tulija sitä löytää.
Raakille ja kaikille muillekin keskustelijoille:
Koitamme pitää keskustelupalstojen päätason mahdollisimman lyhyenä, yksinkertaisena ja yksiselitteisenä, jotta ensikertalaisenkin olisi helpompi löytää hakemansa. Toinen periaate on, että seuraava taso on ainakin kaikissa kasviaiheissa samankaltainen (tunnistaminen, asiaa lajeittain, erikoisuudet ja harvinaisuudet, hoito, lisääminen jne.). Ns. kovemmat kamat (pihasuunnittelu, viherrakentaminen jne.) noudattelevat suunnilleen Puutarha.netin valikkorakennetta. Kaikille Puutarha.netin palveluille on myös omat otsikkonsa, jotta palveluita koskevat purinat on helpompi poimia käsiteltäväksi. Vapaa sana -palstalle on kerätty niitä keskeisimpiä aiheita, jotka ovat vuodesta toiseen puhuttaneet vanhoilla palstoillamme.
Tähän ryhmittelyyn on päädytty yhden jos toisenkin pohdinnan jälkeen...eli ihan heppoisin perusteluin sitä ei lähdetä muuttamaan. Toki kaikki parannusehdotukset, jotka vankasti perustellaan, otetaan huomioon!
Osa kolmannen ja toisenkin tason palstoista on kenties turhia - niitä poistetaan sitten ajan myötä...
Nyt pitää kokeilla minunkin, vaikka mielestäni olen jo täällä seikkaillut. Minkähän numeron olen saanut. Kuvaakin kokeilen ja ilman otsikkoa testataan. Hymiötä en kyllä laita, on osattava ''''puhua'''' ilman niitäkin.
Voi että, vaikka haluaisin tähän uuteenkin tottua, vanha vain oli parempi/helpompi.
Kai se on tämä konservatiivinen mieli, kun juurtuu vanhaan ja tuttuun... Mutta en vain pidä tästä muodosta, joka näkyy olevan käytössä niin monessa paikassa. Pentistä oli niin helppo katsoa, mitä on tullut viimeisten 24 tai 12 tunnin aikana...
Tänne kai tullee vielä ne puuttuvat osiot??
Esim kurpitsasodat yms... Ainakaan nyt en niitä löydä.
No, ehkä tähänkin tottuu, mutta aikaa se vaatii. Toivon vain, että porukka jaksaa tämänkin (ison) muutoksen opetella ja pysytellä mukana... Olette niin hyvä porukka ja ihania ihmisiä, ettei teistä yksikään saisi kadota...
Sama haku näyttää olevan täällä noiden uusien viestien suhteen. Valittavana on ainakin 10 eri aikaa, lyhin haku kait 30 min. ja pisin 4 kk:n ajalta.. Mutta en tiiä millaisena näkyy jos usean kk:n viestit hakee, ei voi vielä testatakaan
Tervehdys taas!
Oli jälleen pakko tulla tutustumaan tänne uuteen ja hakemaan jotain, mutta mitä.. EN nyt jostain syystä osaa etsiä, esimerkiksi niitä minne olen ehtinyt vastaamaan.. (Mä kyl olen muutenkin niin ekspertti ja atte-kätevä tässä koneessa, että saan joka kerta oman koneenkin juntturaan.. heh).
Eli, pakko heittää tyhmä kysymys.. Onko täällä jossain sellainen sivu/keskustelu kuin esim. "foorumin" ylläpito, jossa esim. alaotsikkona on vaikka:
a) kysymykset / muutosehdotukset, jonne siis kysymykset tästä uudesta foorumista ja jonne ylläpito tai joku p-nettiläinen vastaa?
b) ruusut / risut (ja nyt en tarkoita niitä oikeita, vaan) eli kommentteja tai havaintoja ylläpidolle siis hyvässä mielessä, joissa voi olla niitä rakentavia muutosehdotuksia
Jos tämmöinen löytyy täältä, niin mistä? Tämän löysin, kun otsikossa luki korjattavaa, mutta en sitä, että minkä "puun" alla se on..
Ja sit aikaisempaan ehdotukseeni lisäten, niin voisiko tämän oman kirjoituksen alla lukea vaihtoehdot, kuten esim: LÄHETÄ, ESIKATSELE, TYHJENNÄ (joka tarkoittaa sitä, että viestin voi lähettää myös ilman esikatseluakin)
Huomenta Ylläpito!
Vanhalla puolella on mielestäni tosi hyvää lukijan kannalta se, kun hakee uudet viestit esim viime kirjautumisesta, ja ne tulevat aiheittain allekkain. Siis kun uudella puolella ne tulevat kaikki aikajärjestyksessä niin vanhalla keskustelujärjestyksessä (jos ymmärrätte ajatuksen).
Onko tätä mahdollista saada...?
kyselee hömppis (joka ei vieläkään useista testeistä huolimatta saa avatarta toimimaan...)
Kiitos nanikka, tuon olen kyllä löytänyt mutta kun ne on aikajärjestyksessä eikä keskustelujärjestyksessä Jotenkin se vanha malli on loogisempi, hyppään suoraan esim orkideajutut yli, mutta uudeslla puolella ei näe mihin "ryhmään" viesti kuuluu. Vai täytyykö taas totutella...
Ei mitenkään orkideoita syrjiäkseni, mutta kaikkea ei ehdi... hypin joidenkin muidenkin yli
minä en löydä oma viimestä viestia , miten minä nyt sen löydän?
onko nuo siniset ja punaiset tähdet ns. sensorisheriffien tunnuksia? Keltaiset tähdet vielä ymmärrän aktiivisuuspisteiksi.