Keskustelupalsta

Siis minoon nyt jotenkin umpisokea.. mistä sinne vanhalle vielä pääsee? Tahdon käydä varmuuden vuoksi kopsaamassa oman koneeni täyteen arvokasta tietoa ettei vaan häviä bittitaivaaseen.

keskustele-sivun ihan alaosassa on tilastolaatikko mistä näkyy tämänhetkiset sisällä foorumissa olijat...siinä "laatikossa" on myös kohta vanhan viestit... päivämäärä 23.3.2007... klikkaa sitä niin pääset vanhaan foorumiin...

Kyllähän tämä muuten vielä menisi, mutta tuo uusien viestien haku on tosi onneton. Toiseksi ärsyttää vähän nuo meriitti-tähdet. Lapsille ehkä ihan kivoja, mutta ainakin vanhan pentin väki oli enimmälti jo lapsuusiän ohittaneita. Ehkä tällä haetaankin uutta kohdeyleisöä, teini-ikäiset puutarhurit. Kohta varmaan tulee sitten sellaisia muka-hauskoja titteleitä tyyliin: Aloitteleva taimi tai Hyvin juurtunut puu.ärtynyt

Ylläpito hoi! Minkä takia viestiketjun nimi muuttuu poistetuksi viestiksi, jos viimeinen viesti poistetaan. Sinnehän hukkuu sit ne jo aloitetut ketjut.

Siis jumakekka, täällähän oikeasti tapahtuu!! Kiitos, kiitos, kiitos ja KIITOS tuosta viestipuusta, elämäni Pentissä on pelastettu! Nyt on pakko kiitellä ylläpitoa tosi ripeästä toiminnasta ja ennen kaikkea siitä, että meitä palstakäyttäjiä ihan oikeasti on kuunneltu. Kättelisin jos se olisi mahdollista. naurua

Höh. Meitsi ei kyllä ymmärrä. Siis... taidan tarvita tukiopetusta tässä uudessa pentissä. Kun kaikki on kadonnu jonnekkin ihme paikkaan, mistä ei löydä mitään, ja kaikki on niin hankalaa... VANHA SYSTEEMI TAKAISIN!!!!!vihainen

Mitä nuo tähdet toisien nimimerkkien alla tarkoittaa?

Mutta vahoja kirjoituksia ei lasketa? Eppää. Ja omasta viestistä ei näe montako viestiä on kirjoittanut. Minä olen keräilijä luonne! Tahtoo keltaisia tähtiä!!! silmän isku

Mikä on hakemistopuu? Olen ymmällä, muutenkin hankala käyttää tätä uutta. Mutta aina oppii, ei me tyhmiä olla.

Mitä palstapoliisit eli modet saa tehdä. Onko muita tehtäviä kuin ilkeitten viestien poistamismahdollisuus.

Kuinka haku-toiminto toimii? Kokeilin kirjoittaa sanan begonia, eikä muka yhtään tulosta, vaikka olin juuri aikaisemmin kirjoittanut kaksikin viestiä begoniasta.

Onko modella mahdollisuus siirtää kysymyksiä sopivampaan otsikkoon tai otsikoita sopivampaan kansioon? Siitä olisi oikeasti hyötyä jos kymmenen Mikä kasvi -kysymystä voitaisi jonkun toimesta siirtää yhteen ja samaan ketjuun. -----

Voisiko hakemistopuusta avattu viesti muuttua eriväriseksi? Näkisi heti mitkä on jo katsonut, varsinkin kun paluunuoli heittää aina puun latvaan. Ja varsinkin kun puussa näkyy kaikki nekin otsikot joissa ei ole uusia viestejä. Olisi helpompi rullata takaisin oikeaan kohtaan kun äsken avattu viesti olisi vaikkapa punainen. -----

Tavuviivoja kappaleen lopun merkiksi siksi kun retti ei toimi Safarissa (Mac). Mutta tekstin sain suuremmaksi painamalla omppua ja plussaa. Helpotti lukemista huomattavasti!! :slight_smile:

Minä hain tänään hakusanalla salkoruusu. Ja sain taas tuon jo eilen oppimani vakiovastauksen: hakusanani pitää olla vähintään 3 kirjainta pitkä.

S-A-L-K-O-R-U-U-S-U

Tämä vain ylläpidolle tiedoksi, voivat laskea merkit itse. Minun matematiikalla niitä on 10.

Harmittaa!! Kuten koko tämä uusi formaatti. Kun mikään ei toimi kuten ennen - ja vaikka miten etsin hyviä puolia, haitat ja toimimattomuudet ajavat kaikkien mahdollisten etujen ohi. Ainakin toistaiseksi. Olen täysin pudonnut kärryiltä siitä missä täällä mennään, kuka kirjoittanut mihinkin.

Ja jos tämä kaikki tulee pötköön - se ei ole minun vikani. Olen tehnyt kappalevaihdot kuten neuvottu.

Testailin haku-toimintoa begonialla ja palmuvehkalla, kun niistä aikaisemin kirjoittelin, eikä niitä kuitenkaan muka ole. Ajattelin vaan,että enkö osaa sitä käyttää?

Jes, Kiitos tuosta viestipuusta! Elämä täällä on pelastettu!

onhan siellä kansioita kuin keskussairaalassa,pitänee ainakin hankkia tehokkaammat isonnuslasit jos täällä aikoo lueskella :(surullinen

Satuk .. täysin hurahtanut kivikkokasveihin,  ja lopussa sähkisosoitteesi.

Kiitoksia tuosta hakemistopuusta, nythän täällä jo löytää haluamiaan viestejä!
Vielä kun saisi useamman viestin samalle sivulle tai ainakin toiminnon "näytä kaikki viestit yhdellä sivulla", niin jo alkaisi taas sujua.

Tosin vielä kaipaisin sitä että näkisi kaikki viestit edellisen kirjautumisensa jälkeen, en ainakaan ole löytänyt kyseistä toimintoa.

Luin Tanun viestiä ja ymmärsin miksi kappalejakoni eivät näy, vaan teksti tulee yhteen pötköön. Mac/Safari ei siis ole suosiossa edelleenkään.
—Mistä löytyvät kaikki ohjeet, kuvanlisäys, linkitys jne…?

Lisätoive olisi minulla sellainen, että nyt, kun saimme uuden puutarha.netin puolella toimimaan tuon viestiketjujen juurisysteemin, niin mielestäni siitä pitäisi näyttää uusien viestien haussa vain ne alueet, missä on keskusteltu sinä aikana, mitä meidän kunkin uusien viestien haku koskee. Tämä lyhentäisi näkymää puoli kilometriä...

Mutta etusivulla pitää olla mahdollisuus nähdä kuitenkin tämän systeemin kokonaispuu niin, että uusi tulija ehkä helpommin keksisi, mihin kannattanee uusi otsikko perustaa.

Onko mahdollista esittää otsikon lisääjälle ehdotusta: "on olemassa otsikko ...ohjelma" käykö se, vai haluatko lisätä uuden otsikon?" Jotain tämän tyyppistä. Voi olla toki perin hankala toteuttaa tämän monimutkaisen hakemistopuun takia, mutta jospa kuitenkin?