Keskustelupalsta

Toivon, että jonkin puutarhanetin aihealueitten alle luotaisiin oma alaotsikko "Puutarhapäiväkirjat". Sinne voisi jokainen kirjoitella omiaan ja lisätä kuviaan puutarhastaan aina kesän kuluessa ja projektien edistyessä. Olisiko "Vapaa sana" sopiva paikka tällaisille jutuille?

Härregyden då...

Meinasin kääntyä jo "ovelta" ympäri kun luulin tulleeni väärään paikkaan. Heti kun selkänä kääntää, niin mennään muuttelemaan...no-jaa

Ehkä tähänkin tottuu...

Kiitos Uni, tuosta sivustosta !

Eilen illalla aloin ihmetellä että mitä varten kaikki asiat täytyy etsimällä etsiä ja kantapään kautta kokeilla ennenkuin pääsee jonkinlaiseen ymmärrykseen täällä ? Profiilin kuvat ym, hoh hoijaa.

Uskon että käyttäjistä löytyy vielä tumpelompia kuin minä. Kuinka kaikilla olisi aikaakaan etsiä ohje sieltä ,toinen täältä !

Perusteelliset ohjeet täytyisi olla heti saatavilla ja näkyvillä että aremmatkin käyttäjät tänne uskaltaisi tulla.

Uni, hieno juttu! Kas kun ylläpito ei keksaissut samaa...

Kuinka sinä Mailee voit päätellä, että vanhan puolen haku oli vajaakäytöllä. silmän isku  ? Minäkin kävin Klorosta käsin monta kertaa hakemassa, kun muistin jostain asiasta, että siitä on täällä puhuttu joskus ammoisina aikoina.

Eilen ei puut.netti yrityksistä huolimatta kirjannut minua ulos, silti minua ei kirjautuneiden joukossa näkynyt ja hakutoimintokaan ei aina ole pelannut.

Miksi tää on niin pirun hidas, ei se ennen ole tällainen ollut. Kuinka muiden  ?  Odottelen vielä sitä KUVAN merkkiä, se olis hyvä.

Ei mulla ainakaan hidastellut. Haku tuli välittömästi.

Ei kyllä hidastele täälläkään

Taitaa olla väärä palsta, mutta mitä Kaleville kuuluu? Muistaakseni viimeisin viesti oli jotain kärhämää kissojen takia.

Itsekin olen jo Kalevia kaipaillut, liekkö lomanodotuskiireitä!Täältä löytyy ainakin jotain Kalevin kuulumisia sivulta 39: Puutarha - Vapaa sana - Vuodenaikojen vaihtelu ja sää - Kevään pihapuuhia.

Miten saa poistettua kuvia tuolta oman profiilin kansiosta? Ja onko mahdollista lisätä kuvateksti jälkeenpäin? En ole kummassakaan onnistunut apea 

Siirryin vähän aikaa sitten uuteen koneeseen, jossa on Mac OS X -käyttöjärjestelmä, ja tässä on ilmennyt joitain ongelmia. Osaisiko joku auttaa niissä? Vanhassa koneessani oli Mozilla Firefox ja siinä kaikki toimi ongelmitta… Mutta, ensinnäkään en saa kappalenvaihtoja enää näkyviin viesteihin, vaan kaikki teksti tulee yhtenäisenä pötkönä vaikka tässä viestikirjoituskentässä kappalevaihdot näkyvätkin. Kokeilin “shift + enter”-komentoa, mutta se ei auta. Myöskään editointikuvakkeet eivät enää näy viestikentän yläpuolella, joten halutessani en voisi muokata tekstiäni mitenkään enkä lisätä kuviakaan. Pitäisikö foorumin toimia Mac OS X -käyttöjärjestelmälläkin normaalisti? Voisikohan ongelmalla tehdä jotakin?

Aika häiritsevää, kun kappalevaihdot eivät näy viesteissä.

Hei Milena, jos käytät tällä hetkellä Safaria, niin se ei tue näitä PC:n tekeleitä. Saat kaiken toiminnan mukaan kun lataat koneesi Firefoxin. Tästä oli eilen keskustelua “ärsyttää” -kohdassa. Siellä oli myös suora linkki mistä voit ladata FF:n, ja sitten saat kaikki “herkut” käyttöösi, kuten hymiöt, ettei tarvitse käyttää näitä vanhoja =0)

Laitetaampas Milenalle se linkki tännekin, niin ei tartte alkaa etsimään silmän isku http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/

Ja tosiaan firefox on aikalailla ainoa jolla toimii lähes kaikki sivut mitkä on wintoosalle tehtyjä, se ei ole ihan niin maccimainen kuin safari tai camino, joka on kans hyvä selain, mutta sillä toimii lähes kaikki ja ainakin minä oon tykästynyt ja tottunut siihen jo wintoosan aikana

Romppu kumpaas nyt käytät latasitkos tuliketun itselleski silmän isku naurua

Missä olisi jo valmis palsta omille kuville pihastaan, en halua perustaa omaa pihakuvajuttua parille kuvalle? Löydän vain näitä palstoja jotka on perustettu joidenkin tiettyjen pihojen kuville, eikö ole mitään yleistä "Pihakuvia" palstaa, vai enkö vain löydä?