Kimppatilaus: Ferramol, Suljettu

Tulisin mukaan pääkaupunkiseuden tilaukseen. Miten pitää menetellä, lähetänkö jollekin yksityispostia ja vahvistan tilauksen? Olen aika noviisi, en tiedä miten menetellä.

iirisruusu, Sinililja olisi tulossa sinun kimppaan kun meillä oli informaatiokatkos. Neuvoin jo Sinilijalle hölön lähettämisen, jollei mitään ala kuulua en neuvonut kunnolla niin jeesaatko ja laittaisitko Sinilijalle hölöä? :slight_smile:

Lähetin Iirisruusulle yksäriä että Liityn pk-seudun tilaajaporukkaan. No nyt alan oppia miten tilaaminen sujuu!

Iirisruusu, minuakin kiinnostaisi osallistua kimppatilaukseen täällä pk-seudulla.

Vielä ei ole tarpeeksi osallistujia, mutta katsotaan jos lähipäivinä tulee lisää. Pidän kaikki tässä ilmoittautuneet mielessä ja laitan yksityisviestillä maksuohjeet sitten kun on kimppa koossa.

Jutin hinnasta poiketen me saadaan ebaysta hinnaksi 54.20 / säkki, kun tilaajia on 8. Laitan tänään kaikille kiinnostusta osoittaneille s-postia, jossa mun tilitiedot ja yhteistiedot, mistä säkit noudettavissa.

iirisruusu, voin myös ottaa 2 säkkiä, jos saadaan tilaus nopeammin kasaan :slight_smile:

Minulla ei ole vielä ollut etanoista ja kotiloista ongelmaa, mutta sain vinkin syksyllä Marmeladilta, että hän laittaa sitä aina varoiksi uusille kasveille purkkeihin, ettei mitään tulisikaan. Niin ajattelin minäkin alkaa tekemään.

TKU-HKI kimpan osallistujille kiitokset nopeista maksuista. Osa on minulle entuudestaan tuntemattomia ja en osaa välttämättä yhdistää nimimerkkiä ja maksajaa, mutta haitanneeko tuo kun tarpeellinen määrä maksuja on tullut.Rahat laitoin juuri eteenpäin joten nyt vain odotellaan.

Riippuen päivästä, voin varmasti käydä noutamassa Turun suunnalle tulevien säkit ja samalla ehkä moikata tuon meidän puuterihuiskun kanssa Jutin suloista puutarha-apulaista;)

Ollaan kuulolla kun säkit saapuvat…

Pääkaupunkiseudun kimppa:

• annas 2 kpl
  • sinilintu 1
  • sinisointu 1
  • minulle 2

Muutama vielä mahtuisi mukaan.

juti, hienoa! Minä voin joku arki-iltakin käydä hakemassa säkit, jotka lupasin. Ymmärtääkseni matkaa ei kovin paljon ole :slight_smile: Laita tarkempia koordinaatteja sitten, kun säkit ovat perillä, sovitellaan aikatauluja sitten.

eltsu,ok

Ferramolit on aamulla tilattu. Ensi viikolla kuulemma jo olisivat Tampereella. Aika nopeasti…

Ja yksi maksukaan enää puuttuu. Tämä meni tähän asti oikein näpsäkästi. Kiitos kaikille nopeasti rahaliikenteestä.

Yritin Gooogle-kääntäjällä selvittää ferramolista tullutta saksankielistä viestiä. Ainoa mitä siitä sain selvää on että tavarat toimitetaan antaamani osoitteeseen.

Toivottavasti pääkaupunkiseudulta saadaan kimppa kasaan. Kohta Ferramolia tarvitaan (lumien sulattua ja pihan kuivattua :slight_smile:

Nyt ilmeisesti ferramolit lähetetty kuudessa paketissa DHL:llä

Tarkemmin viestiä tavattuani  tulin tulokseen, että paketit ovatkin tulossa Hermes-nimisen firman kautta.

Tulkoot miten vaan kunhan tulevat

Pääkaupunkiseudun kimppaa varten kysytty hintatiedot kahdelta saksalaiselta kaupalta. Maanantain tod.näköisesti saan vastaukset.

2 pääkaupunkiseudulta tia lähistöltä voi liittyä ferramol-kimppaan. Hinta 50,55 tai vähän vähemmän riippuen siitä jos kimppaan tulee 2 lisää. Toimitus on 3 säkkiä kerrallaan, siksi 2 mahtuu mukaan.

Tilaus tällähetkellä: annas 2, sinilintu 1, sinisointu 1 ja mulle 3. Vastaa heti jos haluat mukaan,!

Tuumailin tässä, että voisinhan minäkin ottaa noita sen kaksi säkkiä, jos kerran säilyvät hyvin. Eihän tuo 10 kg mikään mahdottoman kokoinen säkki edes ole.

ok sinisointu :slight_smile:

vielä yksi tarvitaan. vajaa kolmenkympin säästö per säkki ei ole paha ollenkaan