Kimppatilaus: Ferramol, Suljettu

Siirrän tähän Ferramol-kimpatilausta koskevat viestit, tässä voi jatkaa kimppojen kasaamista.

Kymmenen kilon säkki Ferramolia Ebay:ssa Saksassa maksaa 44,95. Bauhausissa näyttää säkki maksavan 79e joka on takuuvarmasti halvin hinta Suomessa. Tulee säkille roimasti hintaa lisää kun se matkustaa Itämeren yli. Pistää taas miettimään miksi olenkaan syntynyt Suomessa…

Muutama kimppa olisi järkevää järjestää.

Mitenkä se kimpan järjestäminen onnistuisi? Mielelläni tulisin mukaan, olisiko muita halukkaita?

Mää koitin äsken niin esim neljän säkin rahti 39,90

Säkkihinta ko myyjällä 43,85

Löytyisiköhän Salon seudulta kolmea muuta tilaamaan?

Voisin juti olla yhdestä säkistä kiinnostunut.

Saataispa pari muuta niin rahtikulut säkkiä kohti pienenisivät huomattavasti.

Oisko Tampereen seudulla kiinnostuneita?

Juti ja Pisamakello, tulen ehdottomasti mukaan ja otan säkin.

Hei Juti! Minä olisin myös kiinnostunut yhdestä säkistä.

No sittenhän se neljän säkin kimppa olisi koossa. Laittakaa jatkossa hölönä esim koska haluatte että tilaus tehdään. Tomitukseen tuskin menee viikkoa kauempaa.Niin ja sitten huomioikaa se että haluan maksun etukäteen koska maksan sen Paypallilla

Jos täällä nurkilla olisi kiinnostuneita niin olisin mieluusti mukana.

Jos Pirkanmaalta ei löydy halukkaita (varrotaan nyt vähän aikaa), niin mahtuisko teille autoon jos ostaisit mua varten ja ottaisin se sitten Mikkelin retkellä?

Minun autoon ainakin mahtuu jos haluatte kurppa ja Iiris- kukka. Juti miten monta säkkiä kerralla kannattaa/ voi tilata niiden rahtikulujen puitteissa?

Mahtavaa!

Hienoa, katsotaan vaan ensin mikä on kannattavinta.

Tietysti jos lähempää saadaan kimppa niin ei tarvitsisi puolta suomea kuskata.

Mahtusikos vielä yksi mukaan? Tulen kyllä Turusta Saloon hakemaan säkin, jos kimppatilaus onnistuu.

Olenkohan vielä mukana säkin tilauksessa? Te ehken tunnette entuudestaan niin voitte koota porukan mutta minä en tunne ketään. Onko joku henkilö jolle voisin maksaa tilaukseni ja saisin tietoa mistä säkin voisi noutaa. Me liikumme matkailuautolla joten sen säkin nouto ei ole ongelma. Onko olemassa puutarhayhdistyksiä jota kautta tunnette toisenne vai oletteko tutustuneet tämän puutarhanetin kautta? Olemme syksyllä muuttamassa Hämeenlinnaan mutta en siellä tunne puutarhaihmisiä. Olisiko teillä tietoa minne voisin ottaa yhteyttä? (Ja tämän viestin loppuosa ei tietenkään tähän saittiin kuulu mutta apua tarttisin jotta löytäisin muita puutarhaihmisiä).

Sinililja, voin vastata ainoastaan viestisi loppuosaan. Olemme tutustuneet kaikki puutarhanetin kautta, mutta järjestämme yhdessä taimenvaihtajaisia ja nyt jo kesäretkiäkin, joissa kokoonnumme ja tutustumme toisiimme sitten ihan livenä.

Minä olin vasta ihan aloitteleva puutarhuri, kun löysin pentin (puutarhanetin) ja täältä olen saanut jo monia oikeita ystäviä.

Tervetuloa siis keväällä taimenvaihtajaisiin. En vielä osaa sanoa, missä järjestetään sinua lähinnä olevat taimenvaihtajaiset, mutta kunhan kevät etenee, alkaa taimenvaihtajaisetkin yleistyä palstoilla. Ja tervetuloa mukaan penttiin :slight_smile: