Kimppatilaus: Ferramol, Suljettu

Minut voi laskea pois Jutin Turunseudun kimpasta yritä tilailla vaikka omineni myöhemmin (kiitos vaan kyytitarjouksesta;)

Minä keräilen Lahden seudun kimppaa, olisiko kiinnostuneita?

Kukas ferramolia haluava osaa hyvin saksaa?

En sanaakaan :frowning: siksi en ilmoittautunut tilaamaan kun vaikka hyvin osaan googlata en kyllä löytänyt ebaysta ferramolia kuin pienen laatikollisen.

( puutarhakirjoistakin kuitenkin ihan järkeviä ymmärrän saksaksi mutta en tosiaan ikuna ole kieltä lukenut)

Sinililja, missä päin Suomea asustat? ( ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa mutta kun profiilissasi ei näy kasvuvyöhykettä)

Olisiko tuo Heksun Lahti oikealla suunnalla ?

Oisko se Iiris- Kukallekin parempi suunta?

Jutilta ymmärsin että neljä säkkiä kulkisi sopivasti postikuluilla. Eli semmoisia satseja kannattanee yrittää saada kimppoihin?

En halua sotkea, haluan vaan jonkun selvyyden, kun reissaan pois enkä ole kuulolla hetkeen…:wink:

Nyt oon huonolla englannilla vääntänyt sinne sähköpostia, jossa yritän selvittää 10 säkin ostamista Suomeen.

Ilmoita mitä vastaavat.

Toki

Kiitoksia vastauksista! Asun toistaiseksi Vantaalla mutta hoidan Hämeenlinnassa mummin puutarhaa. Hämeenlinnassa oleilemme paljon ja sinne muutamme syksyllä joten Lahti sopii minulle hyvin. Voisinko liittyä Lahden kimppaan? Matkalle tuskin pääsen mutta taimien vaihtajaisiin tulen mielelläni, mummin puutarhassa kasvaa maatiaisperennoja joista osa on levinnyt liikaakin.

Onko se Pirkanmaan kimppa vielä auki jos on niin mukaan haluan

Pirkanmaalla ei ole kimppaa, mutta hyvä olis jos sellainen tulisi. Mukana olisin ehdottomasti. Minä vaan en tilausta pysty hoitamaan.

Eihän me tarvita enää kun kaks lisää :slight_smile:

HOI TAMPEREEN SEUDUN IHMISET!

Sinililja, sopii hyvin :slight_smile: Alan tätä tarkemmin selvittelemään perjantaina, joten jos ken vielä kiinnostunut niin voisi laittaa mulle hölöä ja minkä verran tahtoisi niin selvittelen sitten alustavasti hinnan.

PIRKANMAAN kimppa

Kyllähän sitä ferramolia menee. Tuossa tulee kuitenkin hyvät säästöt verrattuna rautakauppojen hintoihin. Mukana ollaan.

Ja mie voin vaikka tilata, ellei joku muu ole suvereeni saksan taitaja. Mun auttavalla saksalla ja mieheni avustuksella olen ennekin saksaksi jotain tilannut.

Pirkanmaan kimpassa mukana! 

Hienoa, on ainakin tarpeeksi!

juti, minä olen mukana Länsi-Suomen kimpassa! Eli yksi 10 kg säkki, kiitos :slight_smile:

Vai tämmöstä täällä puuhataan. :slight_smile: Viime kesän 200g:n Ferramol-rae taisi loppua syksyllä joten, jos Pirkanmaan kimppatilaus onnistuu niin, voin tulla mukaan yhdellä säkillä. Liikun itse viikottain Tampester-Hämeenlinna akselilla. Tarvittaessa voin myös jakaa 10 kg:n säkin toisen kanssa.

Sain Saksasta vastauksen:
10 x 10kg veroineen ja rahteineen 516,50 euroa = 51,65/säkki meille toimitettuna
Mun räkninkeistä löytyy:
Pisamakello
Rosmariini&Timjami
Aurinkoinen
Siankärsämö
foxityttö
eltsu
Toivottavasti en ketään ole jättänyt huomaamatta
Joten jos halukkuutta löytyy kolme pussia olisi vapaana

Pirkanmaa!

LeonM: voisin jakaa kanssasi 10 kg:n säkin tai ottaa oman, jos se edistää kimpan toteutumista.

Sanotaanko Ferramol-pakkauksessa mitään sen säilyvyydestä? Vuosimäärää tarkoitan.

mun käsittääkseni kuivassa ja viileässä säilyy vuosia