Kiitos juti.
Pirkanmaan kimppa - ottaisin yhden säkin. Anteeksi LeonM, perun puolituksen! Minäkin kuljen Hämeenlinnan ja Tampereen väliä (en tosin säännöllisesti). Jos joku muukin haluaisi osallistua, niin voin kuskata säkin.
Kaksi säkkiä vielä olisi vapaana. Tarvittaessa kuljetus varmaan jotenkin järjestyy Turku-Espoo välille.
Hyvä jos pirkanmaan kimppa onnistuu. Mukana ollaan tilata en saksaksi oikein taida jos joku hoitaa sen. En käy täällä Pentissä kun harvoin niin laittakaa mulle sähkö postiin tiedot kelle maksan ja ym. kiitos osoite vierikonkartano@gmail.com
Ja minäkin voin kuskata jonkun halukkaan säkin Hesaan asti. Samalla se kulkee, kun omani jutilta haen ja sitten Hesassa kuljen töissä.
Poistain äskeisen viestin kun huomasin että myös Lahden eudulle tulossa kimppa - Heksun. Olisin mukana ainakin kahdella säkillä!
Lähetin Heksulle hlöä.
Minä puolestani voisin liittyä Jutin kimppaan yhdellä säkillisellä jos vielä mahtuu mukaan. Ottaisin myös kiitollisena vastaan eltsun kuljetustarjouksen.
Mä voisin sitten hepata sen viimeisen säkillisen, jos siihen saa vielä kotiinkuljetuksenkin Eltsulta
Kuljetus hoituu kyllä Mollie ja anita, sovitaan niistä sitten, kun tiedämme säkkien saapumisajan ja milloin saan ne jutilta
Jaahas täällä on eltsu junaillut kimpan kokoon, kiitos siitä.
Laittelen huomenissa hölöinä tilinumeron ja kun kaikilta maksut tulleet niin maksan tilauksen, joka pitäisi lähteä pian maksun näkyessä myyjän ttilillä
No voivoi, olen taas liian myöhään liikkeellä ja missasin tämän. Jos joku järkkäilee lisää tätä Lounaan suunnalla, olen mukana.
Se on tätä, kun ei aina ehdi koneelle ja asiat tapahtuvat tietty vauhdilla.
Kaikki säkit taisi mennä jo. Harmi.
- Näin siinä käy, kun pohtii liian pitkään. En tullu ajatelleeksikaan, että olisin voinut pyytää Eltsua kuskaamaan säkin tänne meidän kulmille.
juti, onko mahdollista vielä kysyä mitä maksaa 12 säkin tilaus? Jos Alcaerosea ja Ahtis siis haluavat myös vielä tilata??
Tietty se on mahdollista
Kysely lähti
Jos vielä mahtuu, voisin osallistua Pirkanmaan kimppaan, jos säkin voisi noutaa Tampereelta tai jostain lähikunnasta.
Lahden kimppaan mahtuu vielä
Tulisi vähän turhan pitkä hakumatka Lahteen, harmi. Jos joku sattuisi liikkumaan sieltä Tampereen suuntaan, sopisi hyvinkin.
Juu tuo oli siis yleismainos, ilman muuta Pirkanmaa on sinulle parempi
Saksassta tuli vastaus ja hinta säkkiä kohti pikkuisen nousi.Ei niin paljoa, että varmaan ketään haittaa. 12 kpl:een tilauksen säkkihinta
52,10
Nyt vain sitten odotan Ahdekaunokin ja Alcearosean vahvistusta osallistumiseen
Upeeta - vahvistus Jutille laitettu…