Maksettu! Tuliskohan nappi viikonlopuksi?
Maksettu ja napit tosiaan saatu
Kiitos ja toivottavasti osasin laskea yhteen oikein ![]()
Pahoittelen, etten saa näitä sittenkään huomiseksi perille
Olen ollut nyt yövuoroissa kun töissä on ollut yököistä vajausta. Menen vielä ensi yöksi (just soitettiin) ja ehkä vielä seuraavaksikin.
ah, hyvä kun tuli puheeksi hipsii heti nettipankkiin maksamaan
Muoks: tuliko siihen jotain muitakin kuluja kun noi edellämainitut? (yht joku 2,97€?) mää paan selkeen tasasumman kolme ekee siinä tapauksessa.
Mä kans maksoin vasta tänään
Oli taas vaihteeksi pankkitunnukset niin hyvässä jemmassa että pari päivää meni hakemiseen… Meillä on pakko piilottaa kaikki tärkeät tavarat niin niitä ei meinaa sitten itsekään löytää ![]()
meillä välillä myös pikkuherra piilottaa mielellään just näitä pankin avainlukulistoja
tunnukset on kyllä päässä, mut 300 avaunlukulistan numeroa on aika vaikee saada päähän jäämään, oikeine lukunumeroineen ![]()
Maksettu ![]()
Tulin juuri Lapista yhdistetyltä hiihto- ja tanssilomalta
Maksan napit nyt heti, pahoittelen viivästystä.
No niin, nyt on öistä selvitty normaaliin päivärytmiin. Eilinen päivä meni Porissa ja tän & huomisen aikana pakkailen napit. Perjantaina vien kaikki postiin.
Nuu viestitti, että rintanappitilausta ollaan jatkamassa. Täälläkö? Minä voisin ottaa sellaisen, koska osallistun ainakin taimenvaihtoihin, ja meillekin tulee porukkaa elokuussa.
IrisFinlandica, oon kyllä nyt ihan pihalla. Napithan on tilattu ja osittain jo toimitettukin.
Mulla on vielä muutamia nappeja, joissa ei lue nimmaria. Sellasen saa laittamalla yksärin. Laitan maksutietoja sitten.
Kas vain Nuu, sen viestisi päiväys olikin jo 11.3. En huomannut, kun se oli nastalla kiinni tuolla Tilhiskin taimenvaihtoketjun yläreunassa. No, ei se sitten ollutkaan ajankohtainen, anteeksi!
Miikos, jos niin on, niin yksäriä tulee, kiitos tiedosta.
Jäi niin vaivaamaan tuo IrisFinlandican viesti että yritin selvittää mistä se johtui. No taisi selvitä. Taimivaihtoketjuihinhan laitettiin myös infoviesti siinä vaihessa kun rintanappitilaus oli ajankohtainen. Se viesti laitettiin stickynä että se varmasti osuisi ihmisten silmiin. Ei ole sitten muistettu käydä jälkikäteen poistamassa, pahoittelen sitä. Kun kyseessä on sellaisen paikkakunnan taimivaihto joka ei itseäni kosketa niin siinä ei tule käytyä, ja siksi on unohtunut että se sticky siellä on. (" Taimivaihto:Vars-Suomi,Pirkanmaa,Satakunta 8.6.2013 Tilhiski)
Muoks; kirjoiteltiinkin päällekkäin :) Mutta hyvä että nappi-asia kuitenkin selvisi. Menen nyt poistamaan sen stickyn ja yritän katsoa olisiko muuallekin vahingossa jäänyt.
Mulle ei näyttäisi nappi tulleen, onkohan joutunut matkalla eksyksiin? Maksutiedot sain ja maksoinkin.
Hankalin, Miikos kirjoitti tuolla edellisellä sivulla että "Perjantaina vien kaikki postiin" joten uskoisin että joko maanantaina tai tiistaina (tuleeko 1 vai 2 postissa, en tiedä) sinullakin on nappi postilaatikossa
Se on kyllä kivan näköinen tunnistusmerkki, aina vähän "sillä silmällä" katselen kun tapahtumissa kuljen - en ole vielä koskaan sellaiseen törmännyt mutta tosi innokkaasti odotan 
Kiitos Nuu, t. Hätähousu. ![]()
Ykköspostina nämä matkaavat ![]()
ihanaa
Mä ainakin paan heti takinpielukseen (ja muistan sit kans vaihtaa kevät takkiin kiinni, kun tää talvimalli ei mahu enää kauaa päälle :D:D ) niin ekmanskan voi sit paikalliset samanmieliset bongata ![]()