Jos halukkaita löytyy niin voimme tilata taimivaihtoja ym. kekkereitä varten käytettäviksi taas rintanappeja Halukkuutensa voi ilmaista tässä ketjussa. Kartoitetaan kannattaako tilausta lähteä tekemään. Nappi on tämännäköinen:
Hinnoista tässä kaappauskuva:
Mukana jos tulee vähintään 20 tilaajaa
Miekii voisin osallistua, kun viimeeksi en tilaukseen ehtinyt.
Minä tulen mukaan.
Turussa taas reilun puolentoista kuukauden päästä puutarhamessut - ei mahda tämä sinne ihan ehtiä ?
Taimien vaihtajaisia kummiski on buukkailtu jo useita näille “Kalkkunakulmille” :))
Jos saadaan tarpeeksi osallistujia niin noiden tilaus pitäisi olla nopea juttu kun ei ole mitään säätämistä ton napin ulkoasun kanssa niinkuin sillon ekalla kerralla =)
Miekin voisin napin ottaa jos täyttyy tuo 20
Minä myös
Mukana!
kuin myös
Mukana tilauksessa!
Kannattaisi nostaa välillä tätä, että halukkaat huomaisivat. Minulta oli mennyt ihan ohi, huomasin vahingossa muussa ketjussa maininnan. No nyt nousee hetkeksi
Hyvä pointti, pidetään mielessä ja nostellaan. Nyt näyttäisi olevan 8 tilaajaa siinä tapauksessa että tilataan tuo vähintään 20 kpl tilaus. 12 puuttuu vielä, mites olis - nappia tilaukseen ? Se on kyllä tosi hyvä vaikka isoissa tapahtumissakin rintapieleen tai vaikka laukkuun kiinnitettynä. Penttiläisten silmät osaa sitä haeskella
Tilaan 1kpl.
Mukana!
Nyt on jo 10 halukasta tilaajaa jos 20 kappaleen tilausmäärä saadaan kasaan. Varmistan että kaikki ovat tietoisia siitä kappalehinnasta (=20 kpl tilausmäärä) : hinta per rintanappi on 2.79 €. Hinnat siis ovat aina alveineen, vaikkakin kaupat usein (niinkuin tässäkin tapauksessa) ilmoittavat kappalemäärän hinnan ilman alvia. Kyllä se alvin tuoma lisäys hintaan käy selville tuosta hintataulukosta (1. sivu / 1. viesti) mutta varmistan tässä vielä ettei kenellekään tule hinnan kanssa sitten yllätyksiä.
Tuohon hintaan tulee lisäksi myös postikulut jotka syntyvät kun tilaus postitetaan painosta Miikosille (ne eivät paljoa paina joten postimaksun määrä jaettuna kaikkien tilaajien kesken ei ole suuri), plus postikulu siitä kun Miikos postittaa napin kullekin tilaajalle (2.luokan postimerkki = 0,70 €).
Mie voin ottaa tarvittaessa vaikka kaksi jos vaan saataisiin täyteen tuo tilausmäärä
No miä voin ottaa kanssa yhden.
Nyt 12 nappia kasassa, kahdeksan vielä uupuu jotta saadaan tilausta menemään ja napit rinnuksiin kevään, kesän ja syksyn tapahtumiin
Minäkin voisin ottaa yhden.
Kuka tuo on suunnitellu ??? Ei oo hyvä, mutta otan mie silti 2kpl, miull on pieni idea, mie tuunaan sitä vähän.(hih)
Minä olen ja tuunaa vaan