Tagetes, ei haittaa, elä pillastu, se oli lähinnä vitsi
No en mää pillastu, nauramaan aloin ku luin etusivulta et kuka jne. . Emmää ny noin pienistä jutuista. Eikä kaikki ny muutenkaan voi tykätä täsmälleen samoista asioista. Eli nou hätä
Nuu, voiskos tätä asiaa mainostaa taimenvaihto- ym. muihin tapahtumiin liittyvissä ketjuissa. Vois tavoittaa paremmin lisää halukkaita tilaajia :).
Hyvä ajatus, vois kyllä! Voisi niihin laittaa stickynä viestin joka näkyisi joka sivulla siinä ylinnä. Täytyypä toteuttaa, ellei tänään kerkiä niin huomenna sitten.
Mullekin yks!
Minäkin voin ottaa kaksi! Täytyy olla varanappi
Minäkin voisin ottaa yhden…
Tilaukset tähän mennessä, vähintään 20 kpl nappeja pitäisi saada tilaukseen:
annas, 2 kpl
foksityttö,. 1 kpl
Hankalin, 1 kpl
iirisruusu, 1 kpl
jouluruusu, 1 kpl
Kaisaliisa, 1 kpl
kevätlinnunherne, 1 kpl
Kurjenmiekka, 1 kpl
kärhöhullu, 1 kpl (+ 1 jos tarvitaan että saadaan 20 kpl kokonaismäärä)
Miranda, 1 kpl
miru, 1 kpl
raya, 2 kpl
rea, 1 kpl
RitvaL, 1 kpl
Teenjuoja, 1 kpl
Tilhiski, 1 kpl
= 18 kpl (+ kärhöhullun toinen kpl jos se tarvitaan, = 19 kpl)
HUOM! Vaikuttaa nyt siltä että tilaus saadaan tehtyä, enää yhtä tilaajaa vailla ja uskon että se kyllä löytyy (joku ottaisi vielä varanapin itselleen ?)Tarkastakaa tästä samalla oma tilauksenne ja jos mieli on muuttunut ettekä osallistu tilaukseen niin ilmoittakaa jotta ollaan ajan tasalla ja voidaan tilata nopeasti kun kokonaismäärä on täynnä.
Hyvältä näyttää Mietin tässä nyt, että mikä ois sopiva aika tilata. Kannattaa varmaan hetkinen odotella myöhäisheränneitä Huhtikuussa on jo muutamat isot puutarhamessut eli ei kauheasti ole siihen aikaa.
No pistäppä Nuu mulle yks tulemaan, niin saadaan 20 kipaletta täyteen, täytyy kai auttaa meistä mäjessä, ja onhan se kiva sitten taimivaihtareissa, että mut sitten tunnistetaan (vaikka tunnistettaishan mut muutenkin, kun oon varmaan ainoa isomahainen ja kovaäänisin koko porukasta puhumattakaan siitä, että nuorin Ehkä?)
Ekmanska mukaan laitettuna nyt on se 19 kpl + kärhöhullun lupaama toisen kappaleen tilaus jollei muuten tule 20 täyteen. Periaatteessa on siis 20 kpl täynnä. Miikos hoitaa tilauksen ja muut siihen liittyvät jutskat.
Voisin myös ottaa tuon napin valmiiksi jos joskus taimenvaihtoihin otan osaa
En minäkään tiiä osallistuvani taimenvaihtoihin, mutta napin olen laittanut reppuni viilekkeeseen ja jos joku kysyy mikä se on vastaan kuuluvani salaseuraan jonka tiedostaa vain samaan seuraan kuuluvat.
Salaseuraan virn
Juu, salaseura nimeltä Pentin Kajahtaneet =D
Puutarhamessuille myös kaikille nappi rintaan! Aikaisemmin tehtiin pahvista, maalarinteipistä ym. Oikeastaan vois kulkee rintanapilla varustettuna koko kevät/kesäajan. Kukkatalossakin varmasti on samaan aikaan ollut muita penttiläisiä, kuin minä.
Mulle kans yks!
Rintanappi antaa sivistyneen vaikutelman. Niitähän voi olla muuten vainkin koristuksena ihmisillä yksi penttinappi ei hypi silmille. Toisin kuin vaikka lippiksen reunassa/ hiushuivin otsalla tai takinpielessä leveä maalarinteippi kssankokoisilla kirjaimilla nimettynä taisi eräätkin meistä saada pitkiä katseita joskus kaupassa kun poikettiin kotimatkalla Tilhiskin taimivaihdon jälkeen… Itsekin muistan tuumineeni kassaneidin pitkää tuijotusta, että " ööh, ei mielestäni ole multaa naamassa" juu ei vaan nimilappu rinnassa huomasin vasta myöhemmin.
Rintanappi mullekkin!
Vissiin tulee messuilla kuleksittua:))
Jo 22 kpl täynnä, kärhöhullun ei tarvitse enää ottaa kahta
Laskin ihan mielenkiinnosta että 30 kpl tilauksella yksittäishinta napille on 2.02 €. Tulisi 77 senttiä halvemmaksi per nappi. Muut kulut varmaan aikalailla samat kuin 20 kpl:n tilauksellakin.