Kimppatilaus: Rintanappi, suljettu

Voiskos joku linkittää tähän sen vanhan pill*sipuli keskustelun niin aukeaa uusimmillekin paremmin miksi nappia koristaa sipuli :wink:

On mulla tää viimevuotinenkin tallella:

jos laittais selkäpuolelle?

Kannattais varmaan linkittää rintanappimainos myös messuketjuun? Sieltäkin vois löytyä lisää tilaajia ja saatais 30 täyteen.

Minäkin liityn tilaukseen :slight_smile:

Hienohelma, hyvä ajatus. Toteutin sen heti :slight_smile:

No, missäs se pill*sipuli juttu on ??

Mulle kans!

Raya, mä en nyt löydä sitä mut täällä uudessa pentissä siitä on ollut useinkin puhetta. Vanhan pentin aikaan oli ainakin paitatilaus psipulihenkeen ja ajateltiin, että ois mukavin pysytellä samassa teemassa. Se juttuhan lähti alkujaan kirjoitusvirheestä ja on kyllä aika hulvaton juttu :smiley: “Pill*sipulipuhalluksia”

voisin miekin kait ottaa yhen rintanappelin vaik viime vuonna askartelinkin vaihtareille nimilappusen pyykkipoikakiinnityksellä :slight_smile:

25 kasassa, ehkäpä päästään siihen selvästi halvempihintaiseen 30 kpl tilaukseen.

Miikos, no joo mie alan hiffata mikä olikaan asian ydin. Wau !

Kirjoittakaa tuohon hakulaatikkoon sana pillusipuli (juu, justiinsa kirjaimellisesti noin) niin pääsette lukemaan historiaa =D

heh mie voin edelleen ottaa sen kaksi :slight_smile: hävitän toisen kumminkin :wink:

26 kasassa :slight_smile:

paitatilaus-ketju on tässä (jos linkitys onnistuu) - aiheesta on monta muutakin ketjua (mm kakkostilaus ja väriäänestys) löytyvät tuon ketjun kaverina vanhalta puolelta.
olen aikoinaan pyytänyt ja saanut luvan ao:lta sen alkuperäisen jutun julkaisemiseen, josta pillisipuli-jutut lähtivät liikkeelle. yritän löytää sen, kärsivällisyyttä

edit1
jep, tallessa on->
Torvikukka (2960 kpl) torstai, 10. helmikuuta 2005 - klo 12. 49 (yli 8 vuotta sitten)
Kiitos. Se sipuli taitaa olla joku kiinansipuli/pillusipuli. Mies toi noita ajatteli minua kuulema:) Sieltä tuli myös ornokkia,tiliä, persiljaa, salaatteja porkkanoita(punainen jättiläinen), köynnöskrassia, Basilkia ja kurpitsan siemeniä niillä otan sen voiton kisasta;)

löytyy se ja seurannut hihitys  ketjusta Kalenteri aloittelijoille, Helmikuu ( 421 kpl) noin 300 kohdalta:-)

edit2
ja pentin historiikkia vielä:_)

edit3
ihania kirotusvihreitä:-) luulen, ettei meistä kukaan silloin ens vaiheessa edes huomannut, että torvikukan mies toi tilinsäkin (sen mitä oli jäljellä siemenostoksilla käynnin jälkeen) vaimolleen.

Voi hyvänen aika Tää on kyllä ihan parhaasta päästä, ei voi mitään

Mullekin nappi kiitos.

27 kasassa. Kolme uupuu vielä 30 kappaleen rajapyykistä.

Ottaisin myös rintanapin, jotta tunnistetaan toisemme jos satumma törmäämään.

28 kasassa, hienoa. Löytyiskö vielä kaksi rintanappia haluavaa penttiläistä ?