Voisin ottaa yhden jos saan sen hiukan eri tekstillä kuin nimmarini. Laitan Nuulle viestiä ja tarkistan asian.
Muoks: tulisi perheenjäsenelle oma rintanappi.
Muoks: siis yksi kappale tänne nimellä Oulunseudulta:n mies
Raukka pahoitti viime keväänä vähän mieltään kun tilasin rintanapin vain itselleni. Ei vaan tullut mieleen että mieskin haluaa rintanapin
29 kasassa YKsi uupuu 30 kappaleen tilausrajasta. Aika mahtavaa - oottakaahan vaan kun Miikos jossain vaiheessa kertoo teille kuinka monella penttiläisellä tämän jälkeen rintanappitunnus on !
Meitä napillisia on melkein 100 kappaletta tämän tilauksen jälkeen
Voipi olla että tällä tilauksella tuo raja ylittyy, nyt ollaan hilkkua vaille
Minä voisin myös ottaa itselleni…vaikka en tiedäkään vielä olenko mihinkään puutarhameininkeihin menossa edes. Mutta jos vaikka messuille lähtee…tai muuten vastaisuuden varalle jo valmiiksi. Eli nappia PikkuPionin nimelle myös.
30 kasassa ! Upeeta.
Ja tää kokonaisnappitilasto - Mitäs se meistä penttiläisistä kertoo … Eikö ole mahtavaa
Jos oikein olen käsittänyt niin 100:n eri nimimerkin rintanapin raja on ihan parin napin päässä enää ! Se täyttyy joko nyt tämän tai sitten seuraavan tilauksen yhteydessä, mutta onpa hienoa pitää rintanappia ja olla osa tätä porukkaa
Vinkiksi! Rintanapille ei ole vain sitä yhtä paikkaa rinnuksessa vaan esim. kassissa tm. itse olen välillä pitänyt siinä pentti-kassissa nappia. Tilasin viimevuonna myös varanapin -saattaavat irrota ja hukkuakin.
Toisaalta. Se 100 nappia panee ajattelemaan, että onko meillä myös sala-salaseura, kun Sanoma News:n mukaan meitä penttiläisiä on jo > 400.000… =)
Minäkin haluaisin, 2 kappaletta. Kiva idea!
^^ minusta tuntuu että tuo 440 208 jäsentä luku kasvaa ihan vain siksi koko ajan että jos ihminen törmää tietoa etsiessään rakentajapalstaan tai tänne tai sitten on vielä tuo omataloyhtiö, niin voidakseen lukea lähes minkä vain jutun, voidakseeenkysyä tai nähdä vastaus, pitää tehdä tunnukset.
Olisikin paljon mielenkiintoisempaa tietää, kuinka moni niistä, jotka joskus kirjautuu tulee uudelleen. Riippuu ihan siis mitä haluaa. Ylläpidosta näyttää hienolta sanoa että on yli neljäsataatuhatta käyttäjää kun esim. Tekevät mainossopimuksia jne. Onko se koko totuus? Kuinka moni on käynyt jonkun aikaa ja huomannut ettei ole oma juttu tai ei tarvitse tietoa? Ovatko poistaneetkäyttäjätunnukset samalla? Epäilen että aika moni ei.
Mielenkiintoista on se,että äsken tullessani koneelle Sivu päivittyy, koska avasin sen eka kertaa tänään, jäseniä oli tuo mainitsemani 440 208.
Kun kirjoitin viestini, lähettäessä sivu samalla päivittyy. Nyt jäseniä on 440 236.
Hmm…
"Ovatko poistaneet käyttäjätunnukset samalla?" kysyy rosmariini&timjami ks esim oma profiili-ketjun sivua 10. - niin kuin netissä tuppaa olemaan: mitä tänne kirjoitat se sitten säilyy. koskee kirjautumisia myös…
Mukana, ottaisin 3 rintanappia.Kaksi itselle ja yhden nimellä Köps .
Onhan se aika jännää kulkea rintanapin kanssa ja odottaa missä tulee muita salaseuran jäseniä vastaan.
No niin, meitä salaseuralaisia on yli sata koossa
Juu, kun menee noin edulliseksi, niin minullekin kaksi. Eli Kaisaliisa 2 rintanappia.
36 kasassa. Jos olis 40 niin yhden napin hinnaksi tulee 1.61 €.
Alunperinhän lähdettiin siitä että jos saadaan 20 nappia tilaukseen niin napin hinta on 2.79 € kappale. Nythän saisi melkein 2 kpl samalla hinnalla jos kokonaismäärä olisi tuo 40. Olisko kenelläkään mielenkiintoa tilata kaksi sen yhden sijaan ? Nyt kannattaisi ottaa se varanappikin
Ups, taas meinasi mennä ohitse. Mulle kans kaks.
Minäkin haluan mukaan tilaukseen. Eli siis vilukko
Nuu, siulta ei puutu kun semmonen huutokauppameklarin nuija, IHANAA toimintaa !!! Vielä se 50täki kolahtaa. Hienoa!
Voisin ottaa itselleni kans yhden napin varanapiksi, jos kadotan viimevuotisen. Eli Oulunseudulta yksi nappi.