Kimppatilaus: Rintanappi, suljettu

Paljon kiitoksia Miikokselle vaivannäöstä, jälleen kerran :slight_smile:

Rintanappi tuli, ja se on ihana! Miikokselle suuret kiitokset! :slight_smile:

Alan jo vähän pelkäämään, että posti on hukannut minun rintanappini, niisk. :frowning:

Pionina, laitapa Miikosille hölöä ja varmista ettei ole ollut mitään häikkää asian suhteen.

Nimimerkittömät eivät ole vielä lähteneet. Sori, en ole huomannut siitä mainita!

Kiitos Miikos! Sain omani eilen :slight_smile:

Minulla piti olla nimimerkillinen mutta en ole vielä saanut hyppysiini. Olen tosin ollut nyt viikon poissa kotoa täällä Pohjanmaan puutarhatyöleirillä :smiley: Minun kohdallani asialla ei ole hoppua.

Katsohan sivulle 15 :slight_smile:

Ups…muistin jo ihan laittaneeni yksäriä. Kyllä nolottaa! No…onneksi tulin tänne pehmeitä puhumaan, niin että tuli tämäkin homma hoitoon. Sori Miikos!

Kato ihan piruuttas yksärisi, mulla ei löytyny saapuneiden eikä lähetettyjen puolelta :confused:

Tuota…jokohan se mun rintanappi kohta lähtis liikkeelle? Olis ollut niin kiva laittaa se viikonlopun puutarhatapahtumiin. :frowning:

Tänään lähti, niinkuin PikkuPioninkin. Ykköspostina tulee, pitäis huomenna olla perillä mut epäilen et vasta perjantaina.

Miikos, mä haluaisin edelleen ostaa sellaisen nimimerkittömän rintanapin, onko niitä vielä? Laitan sun tilille summan 2,97 € ja mun nimi- ja osoitetiedot olen lähettänyt yksärillä aiemmin. Onko jotain, mitä vielä pitää muistaa, tehdä? Eli laitan summan ensin ja sitten postitat, niinkö päin?

Sori, huomasin nyt vasta viestisi! Olen unohtanut sulle lähettää, anteeksi :confused: Laitan sen pikimmiten tulemaan.

Ai, no hyvä, kyllä se vielä ehtii mulle ennen 8.6 taimivaihtoa :slight_smile:

Onko IrisFinlandica ja enita saaneet nappinsa?

Edelleen odottelen viestiä Rillarilta ja tullalta.

Kiitos Miikos, napit tulivat tänään.

No jopa taas kesti… :confused:

Mulle tuli napit tänään. Saako sen pinnan jotenkin auki, vai kirjoitanko nimeni ihan suoraan pintaan? Mulle tuli kaksi nappia, aion ensin merkata vain toisen. Jos joku vielä tarvitsisi ylimääräistä, voin antaa tyhjän pois. Nyt etsin sen tilinumeron!

Kirjota suoraan pintaan :slight_smile: Mulla on noita tyhjiä vieläkin täällä, joten ei kannata sen takia odotella. Miten mä olin katsovinani et otat 2 :confused: