Aukaisen tällaisen ketjun yleiselle keskustelulle koskien kimppatilauksia
Kimppatilaus-siemenpussit…löyty juttua viime kertasista pussukka-kimpoista, oliskohan Vilhelmillä tai Rinulla pussukoista tietoo ???
Ennen kimppatilausta on hyvä tarkistaa myös alennukset eri sivuilta kuten rautakaupat.com. Joskus sen verran hyviä, ettei vähänkään pienempien ostojen kohdalla maksa vaivaa tilata porukalla.
Onko kellään kokemusta Lukon Bulbs-sivustolta tilaamisesta? Parist blogista luin hyviä kokemuksia, mut lisää kaipaisin Siel näytti olevan tosi edullisia daalioita
Ja erikoisia, oih!
Olen tilannut monta kertaa Lukonista ja hyvin toimi. Maksoin etukäteen, tilatut tulivat hyvänkuntoisina perille, ja kaikki lähti kasvuun.
Pyysin tilitiedot ja ilmoitin maksavani euroilla. Ei ongelmia. Tilisiirtona. Lasku tuli s-postiin, muutin euroiksi ja maksoin.
Daalioita olen sieltä tilannut.
Pitää vaan ilmoittaa koska haluaa että toimittavat, ei ole hyvä nyt pahimpaan pakkaskauteen. On turhan kylmää kun ei tiedä millä kuljetuksena tulevat.
Postikulut sieltä on melko suolaset, mut ilmeisesti siihen 30 euron lootaan mahtuu reilusti juurakoita? Meinattii et kaverin kaa tilataa
En nyt muista mitä maksoin postikuluista mutta mielestäni oli ihan hyväksyttävä hinta. Viime tilauksessa tilasin 25 Daalianjuurakoita. Juurakoiden hinta on mielestäni erittäin halpa jos vertaa suomen hintoihin ja se valikoima on valtava.
Ai niin, tänä vuonna tilasin Daalioita ruotsista.
bulbs.se
Tuoltaki kattelin, mut olin jo kerinny ihastumaa Lukon valikoimaa… ihanan liloja ja sinisävysiä. oih ja voih
Viime vuonna minulla oli Blue Boy - tai jotain sinne päin.
Ei todellakaan ollut sininen, ihan hailakan lila.
Sinisiä Daalioita ei kuulemma ole olemassakaan ???