Kissa, Osa 1 (alk. 15.3.2007 ->), Suljettu

pomppivaa naurua Smulan pomppivaa naurua

Olet IHANA, sait sateisen päivän jälkeen päivän piristymään!

Smulan on varmaan itämaista rotua kun on noin vinot silmät ;=D

Onpa taalla ollut taas actionia ...

Muutama kuuluminen. Santtu luovutetaan vasta joulun aikaan, tai se ei ole viela ihan varmaa. Aapo tykkaa ulkoilla valjaissa, Santtu ei. Santulla on sen sijaan leluhiiria, joita se hakee kuin koira. Eli tuo viereen ja se pitaa heittaa ja se hakee sen taas jne.

Viime viikkojen rakennusprojekti oli ulkoterassin kiipeilypuu. Sori etta kuva on mita on, ei ole nyt sellaisia kuvankasittelytyokaluja kaytossa etta saisi tuon verkon tuosta kuvasta pois. Tassa meidan ulkokissa Aapo (eiku siis Aada !) kokeilemassa...

Hauska kuvasarja ja kaunis kissa <3 :slight_smile:

Smulanista kasvaa kaunis ja hurmaava nuorimies, ai että.

Ja Kasuariina, sinisilmäinen minäkin olen, mutta kissojen suhteen en. Mieluummin liian epäileväinen ja vaativa, jos vaihtoehtona on sairas kissa ja siitä luopuminen!

Pumballa on rankkaa. Se on keksinyt, että tietokonetuolissa on kiva ottaa nokkaunia ja peseytyä, mutta kun äiti mokoma tunkee aina istumaan samaan aikaan. Minä istun nippa nappa tuolin reunalla ja Pumba pyörii takanani ja ähisee ilmeisen epämukavasti. ‘Huomaatko nyt miten ahdasta, MINÄ en mahdu mukavasti, siirry nyt vähän edes!’ Ja minä hivuttaudun vielä vähän eteenpäin tuolissa…

Nyyti puolestaan on tänään hilseillyt hirveästi. Se on ihan täplikäs, eikä sitä tietenkään saa oikein pois. Silitellessä sitä tuntuu irtoavan lisää ja lisää. Mikä ihme sille on yhtäkkiä tullut? Ei tunnu kutiavan. Viikonloppuna söivät eri merkkisiä raksuja kuin ennen, voisiko olla siitä?

GRRR!!!

Ilmoitus keltaisessa pörssissä kissa-osastolla:

“Ostetaan kissanpentu edelleenmyyntiä varten. Näin pääset helposti eroon pennustasi. Vuosikymmenten kokemus.”

!!!

Voi pentele!!! Kuinka ne edes julkaisevat tuollaisia?

Onkohan tuo vain provosointia tuo ilmoitus, vai ihanko tosissaan joku ilmoittaa?

Eiköhän lie tosissaan. Ilmoitukseen olisi voinut vastata sp:lla, ei puh.numeroa. tietysti sen voisi kokeilla…

Meillä Pullero kissa menee usein nukkumaan koiran pedille ja sit tietty koira ei "mahdu"...

Tää kissakuume vaan pahenee… Smulan taitais keksiä Matikaisen kanssa Jonille kaikkea jäynää… :stuck_out_tongue:

Ikk68 tuo Matikaisen “sisko”, joka siis jäi veljen exälle, rakasti myös noutamisleikkejä. :slight_smile:

Hoyabella, voitko kertoa Smulanista lisää? :wink:

Voih sentään, katsokaas nyt kaikki Smulanin nenää siinä sarjan viimeisessä kuvassa ! Hih !

Hienoa, jos Joni saa Smulanista uuden kissan

Taalla siis lapsoset tayttavat pian 14 viikkoa, ja maitobaari on EDELLEEN auki oho Tissin jalkeen ollaankin sitten vahan vasyneita ... Korvakin on mennyt ihan littuun.

Smulan on kyllä kaunis! sydän Matikainen on kanssa riehakas välillä ja hirveän kiintynyt minuun. Varsinkin nyt Ulpun kuoltua se tuntuu kulkevan perässä entistä enemmän. Se on siellä, missä me muutkin. Vessaan olisi kyllä kiva mennä yksin...ärtynyt

Raatsitko tosiaan luopua hänestä? hymy

Meil kävi eile töissä semmoin 12 viikkoin pikkukaveri. Aivan ihana :smiley: Vaikken ehkä enää suuremmin oo kissaihminen mutta kieltämättä oisin mukaani moisen ihanuuden huolinu :smiley: Kisu sai siel testailla kissanpetejä :wink:

Voi hoyabella ja Joni, olis todella hienoa jos Smulanin muutto Jonin luo onnistuisi!!! Oliskohan kukaan sieltä hoyabellan nurkilta tulossa lähiaikoinen pääkaupungin suuntaan? Tai edes johonkin lähemmäs josta Joni voisi kisun hakea? Tai sitten Joni tekee kotimaanmatkan Pohojanmaalle? Voi etä mulle tuli nyt hyvä mieli tästä asiasta, peukut pystyssä toivon että muutto jotenkin järjestyy!!!

Minä olen tulossa maanantaina kotiin Sievistä, Keskipohjanmaalta. Mutta kun matkan määränpää on Kaakkois-Suomessa. Ei varmaan oikein satu kulkureitille…

Reitin varrelta vaan kaikki kissaihmiset talkoisiin, pisteestä a pisteeseen b…:wink:

Mä olen menossa Tampereelta Hesaan, mutta vasta 17.10.

Mites, onnistuukohan esim. VR:n kautta laittaa eläintä matkaan?