Kissa, Osa 1 (alk. 15.3.2007 ->), Suljettu

Aurinko paistaa ja ...

vettä ei sada ...

Inez59 kyseli vanhoista keskusteluista. Löysin etsiskelyn jälkeen ne hymy, tuolta Keskustele-pääsivun alalaidassa on vanhat keskustelut <-23.3.2007, niin siitä. Itse tykkäsin enemmän vanhasta keskustelupalstasta...

Tässä Peppi, jolle pitää varata kukkatelineiden alataso, etteivät kukat saa kyytiä hymy

Meilläkin otetaan aurinkoa aurinko On jompikumpi kisu halunnut ikkunan ulkopuolelle joskus, kuten karmista näkyy...

Ruusu nuuskii kukkaa, plaah, ei hyvää...

...entäs tämä, nuuh nuuh...

Voi miksi, miksi, miksi minä olen kissoille allerginen... apea

Ihana tuo Ruusun lähikuva! Ja liekkö sukuvika tuo Herculeksella kun meilläkin kissat riippuu raapimapuussa ja kerjäävät siinä kovasti rapsutuksia  naurua.  Moonflowerillakin erottaa kissat toisistaan ainakin noista hännistä?

Tässä meidän vaavi pienenä.

Minulla on tuo Ruusun lähikuva suurennoksena seinällä, se on jotenkin huvittava epämääräisine karvatyynyineen naurua

Kaipa tuo roikkuminen voisi joku sukuvika ollakin, tytöt eivät ole ollenkaan kiinnostuneet Tarzan leikeistä, kiipeävät kyllä mutta eivät rieku ja roiku kuin heikkopäiset hymy

Voi että tuota Ruusun nuuhkukuvaa! Hih!

Joko muidenkin Penttiläisten kisut ovat hoksanneet kevään tulon?  ´Meillä ei muta tehdäkkään kun kerjätään valjaslenkkejä ulos..... Omistajaa vaan laiskottaa...

Karakali, kyllä täällä ainakin kissat ovat kevään tulon panneet merkille. Meillä, talven sisällä olleet, tahtovat nyt kokoajan ulos. Kun valjaat ja pannat on ährätty päälle ja päästy pihalle niin...kissat huomaa et vitsi täällön märkää ja tassut likaantuu, tahtoo sisälle. Mennäänpä sitten sisälle ja otetaan valjaat ja pannat pois. Ja hei, sitten kissat hoksaa et mitäs jos mentäs ulos ja eikun eteiseen kärkkymään josko joku kiva ihminen vaikka veis....

Millä te muuten putsailette kissanne korvia? Meillä tuolla Jätillä tahtoo tulla töhnää aika nopsaan ja olen varovasti putsannut topsylla, en syvältä! Toisella on puhtaat.....kun isompi pesee ne. Vinkkejä otan vastaan. Ei ole siis punkin aiheuttamaa.

Myskimalva, harvoin joudun kissojen korvia putsaamaan kun hoitavat porukalla sen homman, mutta oliiviöljyä vanulappuun ja sillä pyyhkiminen irrottaa hyvin töhnät korvista. Kun Verneri tuli pentuna niin sillä oli korvapunkkeja, lääkityksen jälkeen oliiviöljyllä niitä höristimiä pyyhin ja isomman pojat nuolivat sitten öljyiset korvat mielellään!

Kyllä nauttivat kollipojat viikonloppuna kevätauringosta lasikuistilla, makoilivat metrin mittaisena ja käänsivät vaan välillä kylkeä. Mutta kun haluaisivat olla siellä myös yöllä, illalla on hommana kantaan kolme kissaa yksi kerrallaan sisälle ja sitten huudetaan oven edessä kovaan ääneen. Mutta kun tulee oikea kesä niin sitten saavat olla siellä yötä päivää, sisällä käyvät vaan syömässä.  

Fellow, hauska motto sinulla...pistää väkisinkin hymyilyttämään  hymy

Saisikohan tuon öljyn avulla tuon meidän pienokaisen hoksaamaan että voisi sekin vastapalvelukseksi pestä kamunsa korvat.

jumankekka, heti kun silmä välttää....kissat pudottivat koristenuket alas riehuessaan ja yhdeltä on pää halki.....nukelta siis...

Meidän Kille rakasti korvien putsausta. Aina kun näki pumpulipuikon, kulki perässä ja huusi. Korvien putsaustarpeen ilmoitti istumalla sylissä ja tunkemalla takajalkansa korvaansa tuijottaen syyttävästi. Puhdistettaessa ensin imeskeli puikot sopivan kosteiksi ja sitten alettiin kaivella...

Pikkuisen outo katti oli hän, mutta rakas.

Noniin, löysinhän mäkin vihdoin tänne!

Voi herranen aika sentään Kesäranta. Tuo Nella on aivan jumalainen kaunotar! Mulla nousi hymy korviin taas kun katsoin noita sen kuvia. Ihana se ensimmäinen piilokuva sydän Höpsö ilme, tuima ja ilkikurinen, mutta niin söpö!

Hra Kasperi kassissa...

Hra Kasperi venyttäytyy...

Tässäpä kuva minun herrasta

Paroni poseeraa

Todella tyylikkäästi poseraakin - hieno kissa! Meidän Kassu katselee aina vaan yhtä närkästyneenä kameraan, että taas tuo tuon kanssa häärää, ottaisi ennemmin syliin:)

Voi kauniit kaalikääryleet sentään teidän kissoja! kieli ulkoa

peppinolla on kans komea kissa.satua,ensi torstaina pääsen nellan hakemaan kotiin.Nyt täytyy hankkia kaikki tarvittava ennen nellan kotiin tuloa.Töissä näytin työkavereille kuvia.Tykkäsivät hekin nellasta.

Valmu morjenstaa teille! (No, oikeasti se kyllä tavoittelee jojoa, tuo punainen oikealla ylhäällä.)