Kumpa voisin ottaa kissan!
Suloinen Nekku!
Nekku on täydellisen ihana!!! Tuollaista kun pääsisi paijaamaan :), kyllä maailman murheet unohtuisivat.
Miten nuo pennut ovatkin niin uskomattomattoman hellyyttäviä!
Meidän tytöt ovat päiväunilla, tai siis olivat, kunnes joku urpo (siis minä) tuli hillumaan kameran ja salaman kanssa... Tuo kori on muuten ainoa paikka, missä Peppi sietää Nöpöä noin lähellä makaamassa. Sängyn päällä on oltava ainakin metrin hajurako.
Eilen, kun tulin kotiin, oli uusi koriste televisio/ videokaapin päällä!
Kauniita ja sulosia pikkukisuja.
Hoyabella, uskon joo Smulanin kyllä seikkailleen vaikka kuinka. Sillä on niin paljon energiaa, ettei pitkään ole yhdessä paikassa
Täällä Nellan ja Nekun tutustuminen on edelleen suunilleen samalla tasolla kuin eilen,mutta eivät ole kuitenkaan yheen ottaneet.Välillä kun kävelevät vastakkain,tulee molemmille välillä äkkipysähdys ja vähän pitää sihistä tai murista,tai molempia. Hyvin Nekku on ruoka ja tarveastiansa löytänyt,vahinkoja ei ainakaan vielä ole sattunut.Pikkuinen joutuu jo maanantaina olemaan päivän yksin kotona
Siksi hainkin pennun jo eilen,kun on kolme päivää vapaata.Kauanko teidän kissoilla on toisen kissan hyväksyminen kestänyt?Onko monilla tapauksia tiedossa,etteivät tule toimeen ollenkaan? Tämä ei tarkoita sitä,että olisin luovuttanut,en todellakaan.Meillä ollaan tutustumisessa ihan alkumetreillä vasta.
Oi miten tiikerisiä kisuja ja PirjoA:n kisu niin röyhelöisenä pitsiliinalla.
Tönäisikö PirjoA:n kissa telkun lattialle?
Minun yksi kissoistani rakasti television päällä nukkumista, onhan se lämmin paikka kuten tiedätte (varmasti monien kissat ovat saman havainneet). Yritti sitten tietysti raukka hypätä taulutelevisionkin päälle nukkumaan kun sellainen hankittiin…Onneksi tajusi pian, ettei siihen oikein mahdu. Kamala keksintö nämä taulutelevisiot, ainakin kissojen mielestä!
Kolmisen kuukautta suunnilleen
Ei tönäissyt televisiota, on niin painava, mutta tuosta kaapin päältä oli tiputtanut koristeita!
Aivan ihana kuva Kesärannan Nekusta ja Nellasta.
Aivan varmasti tulee kaverit, ja parhaat sellaiset.
Tällaista oli ensin Musulla ja Tomppalla (edesmenneellä kissavanhuksella), ja loppujen lopuksi tulivat syliin yhtä aikaa ja nuolivat vuoron perään toinen toisiaan.
Kesäranta, selaa taaksepäin sivulle 72, niin näet kuvasarjan kissoista, jotka vielä heinäkuussa sähisivät ja sylkivät toisilleen. Sitä kesti kaksi viikkoa.
Siis rölli,riitu ja siiri vai?
Rölli ja Riitu.
Meillä ei sihisty kuin viikko. Kolmen viikon päästä oltiin NIIN tyttö- ja poikaystävää että! Hyvin se menee, mulla meinasi usko loppua kun sitä Nyytin kiljuntaa kuunteli pari yötä, mutta niitten on murinansa muristava ennenkuin päästään kaveeraamaan.
Niinpä tietysti ja missään vaiheessa ei olla puututtu kissojen toimeentulemiseen,itse ovat välinsä selvitelleet ja toisiinsa tutustuneet.Hiljaa hyvä tulee.
mitä jadean kulta haluaisi ostaa?
(suloinen pieni kullannuppu)