“v:le”=?
Niin kun en tiedä minkäikäinen on, niin vähän vaikea arvioida miten pitkiä matkoja se liikkuu itsekseen. 3 kk vanhahan liikkuu jo paljon.
Käytiin eilen katsomassa kun naapurissa on kissanpentuja, 2 toffeenruskeaa ja yksi musta/harmaa. Emo on kilppari. Silmät oli viime viikolla auenneet ja kävely sellaista ihanan huteraa. Täytyy laittaa teillekin pari kuvaa pienokaisista. Kaksi noista on jo varattu mutta kolmas mahdollisesti voisi muuttaa meille, päätös riippuu meitin isännästä.
Oi, kun suloinen. Ei tommoiselle voi sanoa ei.
Meidän kisut eivät olleet moksiskaan eilisestä kahden tunnin ukkosesta. Mitä se nyt haittaa, jos salama iskee samaan aikaan kuin kuuluu jyrinä ja vähän maa tärisee.... Ihan normaalia, kiitos remontoivien naapurien... Ne salaman välähdykset olivat sentään hieman epäilyttäviä, jos olivat lähellä ja isoja...
On siinä Mammalla nuolemista, kun kolmea pikkupeppua pitää puhtaana....suloisia taaperoita
Turha noita viestejä nyt oli tänne siirtää, varsinkin kun tuossa ei ole edes koko keskustelu…
Miina huilaa omalla alusellaan.Tuossa nukkuu myös yöt. Ei haittaa ukkonen.
Jos hän olisi poika olisi tuollainen punaoranssi salama koko kissa;
ihania pentukuvia Ansulla. Luulisi tuollaisen pennun kelpaavan miehellekin . Suosittu kissan väri muuten.
Kun siskon kissaemolle tuli kissapentue tuollaiset meni ekana. Miinan veljistä...
En aamulla huomannut noita aiempia viestejä… Pari loppupään viestiä jäi kyllä siirtämättä. Ei kai Sitä sun tätä -ketju kuitenkaan mitenkään väärä paikka ollut tolle keskustelulle?
En malta olla laittamatta näiden söpöläisten jatkeeksi (taas - joko kyllästyttää?) kuvia omista hömppäkissoistani. Osassa on vähän valotus pielessä, mutta silti hauskoja minusta. Kirjahyllyssä:
Näin sitä rentoudutaan:
Laatikkoleikki:
Lemmikkiruukku:
fiora,minäkin huomasin aamulla, että nyt Junakissakeskustelua on kahdessa eri paikassa, sitä sun tätä palstalla keskustelun aloitin, koska Kissa 2 oli juuri silloin suljettu. Lienee tosin koko aihe tältä osin loppuunkäsitelty, ilmeisesti emme saa koskaan tietää, mitä pikku karkulaiselle oli tapahtunut, paitsi siitä olen vakuuttunut, ettei se sinne junan alle missään tapauksessa voinut sattumalta päätyä, ihan noin vain karku-, tai kävelylenkillä, se on täysi mahdottomuus.
Samoin emme saa koskaan tietää, mitä Junakissalle tänään kuuluu, ellei kyseinen rouva satu törmäämään näille sivuille. Kissa oli muuten suurinpiirtein junan keskikohdalla.
Toivon Junakissalle kaikkea hyvää, vielä monta jäljelle jäänyttä elämää, niistä kissan seitsemästä
fiora, kun katselin noita sinun kuviasi, tuli mieleeni, sinä voisit oikeastaan lahjoittaa tuon Hessun minulle, Kakkosen seuraksi. Kakkosesta tulee niin määräilevä, itsekäs Kolli, että sille tekisi hyvää saada seuraa ja joutua hieman Hessun määrättäväksi. Muuten, luulen ettei Kakkonen edes tiedä olevansa kissa, vaan kuvittelee että se on meidän huushollin Herra Yli-ihminen!
Älä muuten sitten, kun lähetät Hessun meille, päästä sitä tulemaan tänne yksin junalla...
Heh, muuten kyllä mutta tänne jäisi liian suuri ikävä
Jes mieheni soitti sit naapurille et pitää nyt sen yhden pennun meille varattuna. Mulla on ollut kova hinku uuteen koiraan kun vuosi sitten jouduttiin Rita-vanhus päästämään paremmille metsästysmaille. Totesi että kissa on "helpompi" kuin koira
No ihan sopii mulle! Kaverikin ilmoitteli tuolla naamakirjassa että heitin Viiville oli syntynyt 5 pentua, kyllä näitä nyt riittää. Ja aivan ihana tuo Hessu varsinki tuo löhökuva, missä jalat roikkuu, varsinainen rento-reiska, huomaa että tuntee olonsa varsin turvalliseksi
Muoks. Niin sitten näkee miten meidän Riku ja anopin Topi ottavat tulokkaan vastaan, mutta eiköhän se siitä. Riku kuulemma käy tuolla naapurissa yhteisellä ruokakupilla niiden kissojen kans ja kaveeraa siellä, joten eiköhän totu pentuunkin sitten ihan kivasti.
Sitten alkavat Ansu75:n kissanpäivät, onnea vaan jo etukäteen Minkä sinä niistä kolmesta saat?
Ilmeisesti tämän hieman tummemman niistä toffeen värisistä (mikähän tuon värin "oikea" määritelmä muuten on)
Todennnäköisesti tuo on punavalkoinen (tai cremevalkoinen)
Eikö vaaleanpunainen? =D
Minun veikkaus on vahvastti Cremevalkoinen ja ilmeisesti tabby kuvio