Kissa, Osa 3 (alk. 11.6.2009), Suljettu

meillä eläinlääkäri vähän rauhoitti ja otti näytteen kevyesti puristamalla.

Ollaan tässä vietetty mökki elämää kissojen kanssa ja Pena laittaa kyllää kaiken sekaisin.

Yhtenä päivänä kun tultiin sisälle (käveltiin metsällä) oli koko mökin lattia hiekotettu tai oli Penalla homma vielä kesken kun hiekka pussia veti ympäri mökin lattiaa pöydän alunen oli vuodossa silloin kun sisälle tulin en kyllä tajua kuin se on jaksanut kiskoa sitä hiekka pussia hiekkaa pusissa oli vielä jäljellä pari kiloa hiekkaa.

Toisena päivänä oli kaatanut peruna kopan ja kova leikki oli perunoiten kanssa niitä perunoita oli joka paikassa yhtenä päivänä oli pöydältä levittänyt sorsien pulla pussin joistakin oli tehnyt koe maistiaisia silloin noukiin pullia sohvan ja tuolien alta.

Tietää hyvin mitä sana ei tarkoittaa ja sen ettei saa tulla pöydälle silloin kun syödään mutta ryömii pöydän toiselle reunalle ja kun sanon PENA EI käkättää mulle vastaa ja painautuu vielä lisää pöytää vasten.

Pena ei mau ollekaan juttelee lähinnä kurkur ja sitten kun kiellän ääntely on käkätystä.

Aamulla kiusaa minua ja Silakkka ja Buubia niin kauan kun noustaan ylös sänkystä meitin yli kävellään hypitään päällä erityisesti minun naaman päällä seisotaan tai jahdataan peito hiiriä.

Vähintään kolme kertaa päivässä uhkaan Penaa että heitän sen ulos tai en anna herkkuja mutta syön sanani joka kerta kun Pena katsoo silmiin ja sanoo kurr ei niin suloiselle pojalle voi olla vihanen minuuttia kauempaa : )

No teillä ei ole elämä ikävää ;D

Ei meitin päivä ei ole tylsä vaan vauhdikas ja tapahtuma rikas siittä pitää huolen kolme ihanaa kissa
  joista yhdestäkään emme luoppuisi.
Meitin mies sanoo melki pävittäin kuka on se tyhmä tunteeton ihminen että on voinut luopua noin ihanasta kisu pojasta ja sitten se manaa sitä kuka on antanut  tämän ihanan pojun pois emonsa luota liian pienenä
Muuten  lapset on terveitä kun ne leikkii  eks niin ihan sama onko kysymys ihmis lapsi taikka eläin lapsi  ja sen huomannut kun kaksi oikeaa ihmis poikaa olen kasvattanut että varsinkin pojat osaa järjestää näitä yllätyksiä  

Syksy ramasee.

Tossa kuvassa Eskimolla on ollu taas rankka kakaroitten kaitseminen takana. Ja kun ne lähtee kotiin, niin meillä on toodella väsy kissa joka tarvii tyynyn.

Mumimyyn Pena on ihan kun mun pojan toinen kissa- se on AINA tekemässä jotain ja kun kolina kuuluu toisesta huoneesta, niin kaikki jo huutaa yhteen ääneen MANGOOO mitä sä teen.

Riitu tahtoo mukaan kauppaan

Rölli makailee kissankopissa.

Keisarinna Siiri on Persoona isolla Peellä.

Kohta olette kyllästyneet  minun kirjoituksiin Penasta mutta  taas tulee juttua pikku kisu pojasta nimeltä Pena.
Tänään  kun vääsin sukka kello viisi aamulla (mun sisäinen kello ei ole vielä talvi ajassa) jysähti mun päähän ajatus kun katselin Penan touhuja.
Olen jotekin siinä uskossa että Pena on jätetty jostakin autosta ehkä ja se on ollu muutaman päivän  tuolla ulkona vaeltanut ja sitten meidän mies korjasi sen meille nyt luulen että asia ei ehkä ole näin.

Mun ajatukset lähti nyt siittä että Penalla on kummallinen mieltymys muovipuseihin jotka on kiinni.
Mulla oli yksi lankakerä kaupan hedelmä pussissa Pena kolme kertaa nappasi sen pussin ja lähti viemään sitä juosten tuolin tai pöydän jossa alkoi repiä pussia rikki vihdoin kun olin sen kolmesti hakenut siltä pois  otin langan pois pussista ja laitoin ilman pussia samaan paikkaan Pena vain kävi katsomassa eikä lanka enään kiinnostanut ei ole ollut kiinnostanut mun kutomisestakaan eikä kertaakaan ole leikkinyt langoilla.
Jo mökillä  huomattiin se että Pena on kiinnostunut levittään kaiken mitkä on suljetussaa pussissa.
Nyt sitten mietin että Pena on joutunut "varastaan" ruuan mitä on syönyt ehkä kaivanut jostakin roskista pusseja mistä on saanut syötävää.
Mutta toisaalta Pena ei pelkää mitään ja on tosi ihmis rakas ei tippakaan villi ja omaa suuren itsetunnon vaikka sitä kääntelee  ja vääntelee ei  ole sähissyt kertaakaa kenellekään ei pure eikä kynsi lapset sitä on vellanut eikä edes rimpuile niiten sylissä vaikkei sylissä oikein tykkää olla tulee syliin itse  mutta ei tykkää jos se otettaan syliin silloin kiemurtelee itsensä pois.
Voi kumpa se osaisi kertoa  mitä on kokenut ja missä se on ollut elämänsä ekat viikot .
Nyt lupaan olla Penasta  ainakin muutaman päivän kertomatta  ettette ihan kyllästy

Eläinjuttuja ei ole ikinä liikaa;)

Ei ku sun TÄYTYY kertoa joka päivä jotain Penasta. Ei varmasti kyllästytä.

mumimyy ei näihin koskaan kyllästy! Hauskaa luettavaa :slight_smile:

Niin minustakin, jatkoa toivoen:)

Alkuperäinen kirjoittaja: Maire´

Eilen piipahdin autotallissa joskus klo 16.30 aikoihin ja Susu oli miun huomaamatta lujahtanut sinne sisälle. Ihmeekseni miehellä oli klo. 19 aikoihin ollut sinne asiaa ja surkea nukuva katti oli sieltä tullut esiin. Normaalisti meillä ei tähän aikaan vuodesta sinne useinkaan asiaa ole joten olipa onni että nyt ei ansassa ollut tuon pidempään.

siis missä on kaikki punasen väriset kissat? ei löydy… haluis pennun…

Esko the aatelinen jälleen kerran mun korulaatikoitten vartijana 

Meinasin Suhville heittää vinkin että katopa Apulan sivulta, mutta olitkin siellä jo :slight_smile:

Keltaisesta pörssistä voisi kanssa vilkaista

Meiltä löytyy, vaan ei ikinä Röllykkää myydä.