Kissa, Osa 4 (alk. 31.5.2013 -> ), Suljettu

No ihan! :slight_smile:

IrisF, luopuminen on raskasta lemmikistä. Minulla on varmaan kohta sama edessä Aatun kanssa on syksystä alkanut näyttää vanhukselta ja laihtukin. Olen nyt saanut kuitenkin painoa sille lisää mutta nyt joulunaikana on tullut siisteyden kanssa ongelmia. Aattona teki kakat keittiöön ja aamulla oli tarpeet etisen matolla, hiekkakippo metrin päässä. Arvatkaapa kuka astu siihen kasaan kun menin silmät ristissä avaamaan ovea! :frowning: onneksi olin paljain jaloin, jouluksi laitettu uusi matto lensi pihalle ja minä konkkasin jalkapyykille. Surkealta tuntuu että ennen niin sisäsiististä Aatusta on tullut tuollainen.

Mummuh   pisti naurattamaan tuo jalkapyykki. Meillei oo ees vanhoja nuo kissat, mut tuo toinen on niin hätänen pytyllä kävijä et harva se kerta niitä sattumia on ihan jossain muualla. Kun ei malteta tehä sitä viimestä rypistystä loppuun.   Ja tiedän hyvin sen tuntee kun se osuu ja uppoo kohille pimeessä haahuilessa. Siinä saa kokeilla omaa tasapainokykyään kun joutuu konkkaa paraassa tapauksessa talon toisesta päästä toiseen pesulle.

Susu kissaa ei ole iltaruualle näkynyt, mutta hänen emäntänsä lähetti kuvan kuinka Susu lämmittelee saunanlauteilla.

Hänellä on ihana emäntäkin:)

Heille on tulossa kissavauva löytöeläintalosta, voi olla että mie saan Susua pitää kohta vielä enemminkin.

Marulla on "sisko"

Tuon toisen kissan päähän jo on yksistään ton laatikon kokoinen    Ihana parivaljakko  

Mie olen jo jonkin aikaa käynyt noita kahta katsomassa, voi Marukin vähän vauhdissa hoikistua;)

Rölli on ihmeissään, kun palvelijat ei palvele. Mutta kun ei voi päästää ulos, siellä paukkuu. Hiekkalaatikko ei kelpaa

Meillä toinen ei lotkauta korvaansa koko paukkeelle   ja toinen on kuin säikähtänyt aropupu  

Meillä isopoika on piilossa saunassa ja Anni kattelee miun kans tässä vieressä joen vastarannalle hirveetä värien roisketta ja naksuttaa.

Meidän vanha herra Jallu,kohta 14 v.

Upeat viikset!

Mullon menny koko ilta näillä sivuilla

Tilastotietoa  suosituista kissaroduista

Voi IrisFinlandica, peukutin kauniin kissanne kuvaa, ennenkuin luin tekstin. Olen todella pahoillani kissan kohtalosta. Voimia!

Havina, ei se mitään, kiitos myötätunnosta. On hassua kun ei ole enää Elliä. Ruokakaupassa pitää muistuttaa itseään ettei tarvitse ostaa kissanruokaa tai -hiekkaa, ja kotona automaattisesti vilkaisee niitä paikkoja joissa se eniten oleili, varsinkin tiettyihin aikoihin päivästä. Kynttilä palaa kissan haudalla.

Meillä on ollut nyt tuo (parin sivun takainen) haavan päähän saanut kissa sisällä vähän reilun viikon. Katsoin haavaa ja se oli umpeutunut sillä mallin, että päästin kissan ulos. Ukon veikkauksen mukaan sen piti olla reissussa viikon, se vietti ulkona 6 tuntia ja tuli takaisin sisään. Meni vielä tuon täysin sisäkissan viereen nukkumaan… :o Tuota se ei ole ikinä ennen tehnyt itse vapaaehtoisesti.

Nyt vasta luin IrisFinlandican viestin kissan kuolemasta . Voimia kovasti . Meiltä on aikanaan kaksi kissaa jouduttu lopettamaan ja ikävä on vieläkin kova vaikka aikaa niistä on jo monta monta vuotta.

On tuo Tuisku aika mahdoton pentu, koirien kanssa painaa kilpaa pitkin taloa, matot kohta kaikki rullalla seinän vierustoilla. Kumma kun ei koskaan kuulu minkäänlaista ääntä, että sattuis vaikka välillä pyöritään ympäri, ettei tiedä kuka on alimmaisena :).Eikä koirat hermostu ,vaikka Tuisku roikkuu niiden hännässä kiinni.

Mauno-löllykkä peseytyy.