Kissa, Osa 4 (alk. 31.5.2013 -> ), Suljettu

Nauranu käkättäny täällä teidän juttujanne ja ihaillu kauniita kissukoitannetaas pitkästä aikaa kun tänne kerkesin :)

Kasimir onkin loistava nimi kissalle, pitää laittaa korvan taakse!

Teenjuoja, Kasimir-kissa sai nimensä jostain Aku Ankan tarinasta. Siinä oli kissa, jonka nimi oli Kasimir ja se kuulosti viisivuotiaasta kivalta kissan nimeltä.

Levytystä

kuva

Kylläpä on lokosat oltavat Röllillä :slight_smile:

Ja kysymys varmaan kuuluu : montako eri levyä näet kuvassa ?

Olisiko kenelläkään halua saada lemmikistään tämäntapainen koru? Meinaan kun tuli tilattua reilusti näitä pohjia ja sitten on myös sellasia ovaalin mallisiakin.kuva

"Aika hyvin mä sovin tähän"

kuva

Meidän pulska kolli ahtoi itsensä aina semmoseen orthexin pieneen koriin...semmoseen about 12cm x 25cm. Se nukkui siinä jopa päikkäreitä. Tassut mahan alle käpertyneenä..muuten sfinksi-asennossa. Tursusi kuin muffinssi siitä kopasta.  ...tai vuokaleipä 

kuva

Lemmikkejä, mustia ja vihreitä.

http://vivas.fi/26-kuvaa-kissoista-jotka-ahtautuvat-mita-erikoisimpiin-paikkoihin/

Vallu ei nyt pariin viikkoon syönyt hyvin ja hiljalleen alkoi liikkumisessa näkymään epävarmuutta ja hoippuvia askelia. Perjantaina käytettiin lääkärillä ja saatiin lääkkeet pahoinvointiin ja kipuun ja ohje seurata tilannetta. Viikonloppu ja tämä alkuviikko ruiskuruokittiin, Vallu kiinnostui ruoasta, mutta ei omatoimisesti syönyt enää kuin muutamia raksuja tai pari suullista märkäruokaa.

Tänään oli aika lisätutkimuksiin klo 14, ajatuksena oli rauhoittaa Vallu ja ottaa uudet verinäytteet ja röntgen. Olin mukana rauhoituksen laiton ja sovittiin, että tulen tunnin päästä hakemaan kissan. Palatessa lääkärille vastassa oli tieto siitä, että Vallun hengitys oli lakannut ja se oli jouduttu elvyttämään. Elvytyksen jälkeen hengitys oli nopeaa ja pinnallista, näky oli kamala… Lääkäri kertoi, että lisätutkimuksistakaan ei selvinnyt mikä on vikana ja kysyi juuri miten haluamme jatkaa, kun Vallu kouristi voimakkaasti eikä sen jälkeen enää hengittänyt. Vallu poisti päätöksen lopettamisesta kuolemisellaan, vaihtoehto olisi ollut silkkaa kidutusta.

Nyt sitten ollaankin pahasti hukassa ilman omaa palleroamme. Rapsu ei ole vielä hoksannut kaverin katoamista, mutta meihin tieto näyttäisi uppoavan liian kipeästi ja liian syvälle. Tänään ei ole hyvä päivä.

Voi Sukkasuu, kova paikka lemmikistä luopuminen. frown  Lämmin halaus sinulle 

Sukkasuu,halit sinulle.

Aloin kirjoittamaan tätä,kun ajatus oli kertoa meidän kissoista.Se kulkuri,Leevi,sen nimen sai,leikattiin eilen,tarkoitus oli pitää sisällä mutta piti vain mennä ulos.No minä olin jo itku silmässä,että laskin kipeän kissan ja nytkö se sitten hävisi.Kun olin alkanut,niin Leevi istui makkarin ikkunalla,mistä ne molemmat kulkevat,siellä on tasotikkkaat takana,tehty kissoja varten.Arvatkaa miten ihana huokaus pääsi,se tuli kotiin.Jallukin taisi kaivata kun oli niin levoton.

Kissaihmiset taitaa olla aika höperöitä.Mutta ne ovat rakkaita lemmikkejä.

Sukkasuu, kova päivä teillä, myötätuntohali.

Halit Sukkasuulle!

Joo, yhtään et oo taas siinä tiellä ja haetolla, makaa vaan. On ainakin päänalunen, joka ei tälläkertaa ole kännykkä tai tv:n kaukosäädin. 

kuva

No jo on pirullinen ilme. Ihan niinku että Ähäkutti !

Sukkasuu olen pahoillani, kipeää tekee vielä Herkusta luopuminen,

kuinka voisi surun ja kaipuksen ja rakkauden minimoida.

Raya, oikein päätelty. Pian kuvan ottamisen jälkeen tipautti pöydältä sukkapuikon, kääpälöi osittain läppärin alle lyijykynän ja lopulta yritti näykkiä mun villapaidan hihaa. Sit loppu kiinnostus. Meni syömään pari raksua ja hyppäsi sohvalle pesulle (taas kerran). Sit silmät kii ja samontein alko kuorsaamaan. Että tommosta kissanelämää.