Sukkasuu,halaus ja jaksamista.
Multa meinaa loppua huumorintaju nyt kokonaan!!!!
Maanantaina Mörri tuli sisälle kun olin lähdössä käymääm kauppareissulla. Viivyin reippaan tunnin ja kotiin tultua kissa luilahti samasta ovenavauksesta pihalle. Sypettelin siskolle (PirjoAalle) heti ja nuuhkin et kissankusi haisee. Matot mulla oli viikonlopulta vielä pois tuvanlattialta joten et missä lirut. Taskulampun kans kiersin tupaa sit otin puhelimen tuvan pöydältä niin huomasin että uus mun kutoma paperinaruliina oli märkä. Siihen PÖYDÄLLE oli kustu!![]()
Mahdoton pesu ja desinfiointi käyntiin. Ei minun ole noiden kissojen tarpeita tarvinnut vuosiin siivoilla.
Eilen aamulla oli joku kissa käynyt kusella ulkooveen!
Tänä aamuna menin päästämään kissat sisälle niin jokin harras oveen, PASKAKEKO oli väännetty oven eteen matolle! Voi jukranhuitti! Onneksi oli ees jäätynyt.En tiedä inko meidän kissojen tekeleitä vai taasko käy naapurin katit meillä. Viime talvena kyllä oli kuseskekeminen oveen ja ovenpielii naapurin kissat syyllisiä kun minun kissat olivat sillon sisällä yötä päivää.
Nyt täällä on kiukkunen muori!
Kepu ja Mörri nukkuu sohvalla onnellisena mitään minun kiukusta tietämättöminä. Hiekkakippo se on taas tuotava sisälle ja ulkona saavat vielä kyllä olla silloin kun minä en ole sisällä. Kai se Naavan poissaolokin voi vaikuttaa noihin kissoihinkin, tiedä häntä.
Hyvä jos jaksoitte lukea mun purkaukseni, mua nyt ainakin helpotti!
vaikka suu on noin vielä.
Inhoittavaa tuollainen. Meidän pihalta ei ole löytynyt kissan kakkia sen jälkeen kun laitoin ruokaa niille. Siis kylän kissoille, itselläni ei ole kissaa vaikka niistä pidänkin. ![]()
Mummuh, Mitä helekattia ne kissat portaille matolle paskoo ja oveen kuseskelee, onhan siinä maassa niin hyviä paikkoja!!!
Onneksi meillä ei ole naapureissa kissoja, meidän kissat käy naapureissa tappamassa hiiriä ym, Naapurit kiittää…
Mummuh kissat varmaan oikuttelee jostain, ovat aika hyviä vaistoamaan kaiken, jos aistivat tuon sinun surullisuutesi koiran vuoksi. Meillä Hermanni muuttui heti kun Vinku kuoli, oli apaattinen, seuraa vailla ja vaikka mitä ja eihän tuo kauhian kauaa elänyt Vinkun jälkeen.
Turilaan kauluri ois pitäny harjata, on näköjään pesun jäljiltä hujan hajan ![]()
"Hei, siivekkäitä"
"En mä täältä ikkunasta hirveesti mitään nää, kun oon tämmönen keskenkasvunen"
Hemmetti ku osaa poseerata kauniisti,tassu ojossa
Suloinen.
Se makoilee hyvinkin useesti tolleen poseeraten.
Hienohelma ![]()
Niin se vissiin kuvittelee väliin olevansa, mut on kyllä enempi semmonen räppäri-lökäpöksy tyyppi ![]()
Myskiksellä on todella kauniit kisulit ![]()
Tässä poseeraa meidän Mini, lieks hääkii keskenkasvuinen ![]()
Ihan on ku joku hylje ![]()
Hyvä nimi, oikein kuvaava
.
Hyvä että on muitakin hyljemäisiä kun Susu;D
On ruvennu Minille ruoka maistumaan ![]()
Eikä anna sielunrauhaa ennenkuin saa haluamansa, huutaa ihan mahottomasti silleen…oi voi, oi voi nälkään tapetaan ![]()
Annitaisella viksu kissa kun sentään tyynyn on osannu kaivella päänsä alle. Vai hyljekkö tuo nyt oli, söpö kummiskin. Tommonen rellukka =)
Tuo Ragdoll rotu on alkanut yleistymään,mahtavia karvapalloja.
Me tykätään näistä maatiaisista,ne voi antaa mennä omia aikojaan ulkonakin ja palaavat kotiin.Sukulaistytöllä on Maine coon rotua.Omalla tyttärellä myös ihan maatiainen,vai miksi noita peri Suomalaisia kissoja voi sanoA.
En pitäs täällä kaupungissa maatiaistakaan irti. Naapurilla on kaks maatiaispojua ja valjaissa tossa ulkoilevat päivittäin. Mut sit on niitäkin muutamia irtokissoja jotka käy sit merkkailee pihassa ja ovensuissa. Ihmettelin yks päivä kun kissat peitteli takaovee. Luulin ensin et jommalta kummalta oli plussapiste sinne tipahtanu. Mut ei näkyny eikä haissu mikään, niin luultavasti irtokissa käyny kusee ulkopuolelle ja haju tuli omien kissojen nenään. Samoin yks irtokissa käy kakkimassa tohon etupuolen katokseen, tosi kiva =( Ja autonrenkaisiin sun muihin. Kyllä noi helposti valjaisiin tottuvat. Eivät haluu ees ulos jos ei valjaita laiteta tai sit oteta vaan syliin. Jäävät tollottamaan kynnykselle et “jotain puuttuu”.
Tyttären kissa on valjaskissa,asuvat kaupungissa.Meillä täällä luonnon helmassa ei haittaa vaikka liikkuu vapaana,naapurit sen verran kaukana ja lähinaapurissa on omat kissat.Tuo Leevi tuli omia aikojaan ja "adoptoi" meidät.Tuskin olisi toista otettu,mutta kun se on niin lutunen,pakkohan se oli hyväksyä.Sanoisin,että paikka määrää miten kissaa pidetään,vapaana vai valjaissa.Tuttava aikoinaan aitasi tonttinsa korkealla verkkoaidalla kun oli kolme kissaa ja asuivat kirkonkylässä.Nyt ei taida enää olla kissoja ollenkaan.