Kissanhäntä, Acalypha

ostin  kaupasta  nimeltään kissanhäntä kasvin, ja  olis  kysynyt  hoito  ohjetta, kun meinaa  kasvini kait  kuolla.

Täältä löytyy jotain hoito ohjetta ja tietoa kasvista.

Minäkin ostin kissanhännän,olen kastellut sitä melkeempä joka päivä,mutta maltillisesti,ja katsonut paikan että saa päivän valoa,ja sumutellut olen paljon,ja kun veden seassa on lannoitus ainetta,saa se alnnoitetta samalla.eipä se paljo muuta tarvitsekkaan:)illalla minulla on lappu siinä kukkapöydällä,ja kun pimeä tulee,pistän sen päälle,saa siitäkin valoa.ihania kasveja ovat:)

minulla kissanhäntä kasvatti tosi tuuheat versot ja pikku hännät nyt lokakuulla,vaikka oli päivät ulkona.toivottavasti talvehtii,sillä on muistoarvo.sain sen viime keväänä tuttavaltani viikoa ennen hänen hukkumistaan.

Miksi minulla lähtee lehdet kissanhännästä pois? Valoa saa hyvin,lannoitettakin saa,ja kastelen säännöllisesti.Mikä vosi olla syynä?

kissanhännän pistokkaita muutamalle postimaksua vastaan!

Hep!

myskimalva laita hölöllä os.tiedot!

Kissanhäntä juurtuu todella helposti, ja vanhassa jo uusia häntiä! Ostin viime keväänä pitkästä aikaa sen.

Kysymys , heti näin aamutuimaan , eilen korjailin kesäkukkapurkkeja vielä pois ja kun viimekeväänä sain naapurilta kissanhännän ,( miulla ei oo minkäänlaista kokemusta ko. kasvista)niin ennenkun nakkaan(?)pois , vai nakkaanko ? voiskos sille jottain tehä?En oo edes netistä ettiny vielä mittää tietoo , oli eilen tarkotus täältä teiltä kysästä ,mutta unohtu.

kysympä nyt ja huomenta kaikille!!!

voi vitsi nyt huomasin tuossa aikasemmissa viesteissä taitaa olla jotai tietoo.sorry…mut miull on jatkuva kyselyikä.

Hei !  Oliskohan kellään myydä vaikka pienenpientä alkua Kissanhännästä ???  Olen sitä etsinyt jokapaikasta ja kaikista suurista ja pienistä kaupoista , mutta ei mistään sitä saa   : (