Tässä etupihaa ennen sunnuntain tehopäivää.

Etupihan kivimuuri.

Etupihan kivi/hiekkaerämaa.

Samaa toisesta suunnasta.

Ja lopuksi kuva, jossa näkyy mahtava kontrasti meidän tontin ja naapurin välillä. Naapurila mahtavat rehevät istutukset ja meillä ei mitää. Poden lievää alemmuuskompleksia
Ja tässä kuvia viime sunnuntain tehopäivän jälkeen. Sisareni asetteli kiviä ja minä rahtasin niitä tontin perältä kottikärrykaupalla. Hyvää kuntoilua.

Talon eteen ajattelimme ensin nurmikkoa, mutta nyt onkin pikkuhiljaa hiipimässä mieleeni ajatus tuivioista ja laakakatajista ja muutamasta angervosta ja sitten polku luikertelemaan sinne väliin.
Mieskin kannatti tätä ajatusta, koska etupihamme on niin kuiva, että nurmikon pitäminen siinä hengissä ei ole mikään helppo nakki. Hänelle on paljon helpompaa, kun minä haen taimet puutarhamyymälästä, kaivan kuopat, istutan ja vielä hoidankin kasvit... Ei vaan, minä haen isäukolta avantin, niin johan alkaa mieskin innostua istutushommista!

Nyt laitan vielä pikkukiviä kivenkoloihin ja kivikkokasveja sopiviin väleihin sitä mukaa, kun niitä jostain vastaan kävelee. Tilaa taitaa olla vielä yhdelle katajallekin, tuolla takana, tai siis tässä kuvassa ylhäällä.
Rauniokilkka muurikivien välissä. Toivottavasti tämä suloinen kasvi viihtyy muurimme koloissa.
Kivikko, kerro kuulumisia ja laita lisää kuvia ihanalta kivipihaltasi.