Koira, Osa 1 (alk. 28.3.2007 ->), Suljettu

Mitäs Temsku, tästä sanot? Pystyt korvat ja linnustukseen-ehkä- sopiva...

Onks Nopsiksella vauvoja?

On mulla tälläisiä vahinkovauvoja. Ei pitänyt mammalla enää pentuja teettää, mutta hän oli eri mieltä, puri vaijerin poikki… ja vahingot on nyt makuuhuoneessa. Tuntui pahalta ajatelle aborttipiikkiä raskauden puolivälin jälkeen…Ei tee hyvää emälle, vaikka meneekin leikattavaksi näiden pentujen jälkeen.

Ei teekään piikki hyvää. Monta kohtutulehdusta tiedän ja kaikenlaisia hormonihäiriöitä.

mitäs rotuja lapsista löytyy?

Ei löydy muuta kui puhdasta shibaa, oli oma uros asialla…

Piikit aiheuttaa kuulemani mukaan monenlaista ikävää…

Ok, minä jo ajattelin että koirasi karkasi naapuri pojan luo niin kuin eräässä talossa. Labradorinarttu meni vähän matkan päässä olevan sekarotuisen uroksen luo. uros oli kyllä vahvasti kinni juoksulangassaan.

Meikäläinen jo kauhulla ajattelee aikaa kun ei ole yhtään koiraa.Nykyään enää kolme ja niistäkin nuorin täytti just kahdeksan.

Joo, meillä oli molemmat vahvasti kiinni juoksulangassaan, mutta kun itsenäisyyspäivän aattoiltana astuimme autosta ulos-isäntä haki minut töistä- kysyin, miksi poika huutaa…? Mamma oli repinyt itsensä vaijerista irti… Ei oikeasti paljon ole naurattanut, vaikka on puhtaat pennut, ei ollut mitään halua teettää pentuja! Onhan ne ihania nyt, mutta…

Montako niitä on?

Kolme vauvaa tuli, ja kahdella on jo koti.

Sehän on hieno juttu. Mulla on ollut tosi vaikeaa luopua jos joku pentu on jäänyt pdemmäksi aikaa ennen kuin sopiva koti löytynyt. Silloin kun ne on vielä laumassa on paljon helpompi niistä erota.

nyt pitää päästää nämä vanhukset(isä, äiti ja tytär) ulos ja mennä itsekn pehkuihin.Niin sen jälkeen kun koirat tulleet sisälle.

Vaikeahan niistä on luopua joka tapauksessa. Rotu on niin … omaperäinen, ettei sitä ihan kaikille suosittele!

Shiba? Mikäss se on?

Japanilainen pieni pystykorva

Voi shibat on ihania! Ota ihmeessä lisää kuvia siun koirista ja vauvoista :slight_smile:

Temskun kiinnostus heräsi :wink:

Ihanan lutuinen on shiba-vauva!

Temskulle taisi tulla vauvakuume =) Ettei vaan tuollainen shiba-lapsi jossain vaiheessa matkusta Suomen poikki…?