Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Luulen että perennapenkkiä Teppo on siihen kaavaillutkin :wink:

Jadeliila, mikäs se tuo teidän Riksu on rotujaan? Sehän on paljon saman tyyppinen kuin Panda.

Hiphei!!!!pomppivaa nauruahymyäsydän

Tänä yönä klo 5.00 Doris pyöräytti pienen vauvelin lempi paikkaansa,eli mun sänkyyn.Yhdessä tuoreen mamin kanssa saatiin kalvoista vapaaksi ihana pieni musta pentu,jolla valkoiset sukat,rinta ja hännänpää.

Klo 5.20 syntyi seuraava.Valkoinen kääryle putkahti maailmaan.

Ja sitten 5.45 syntyi toinen valkoinen pötkö.

Minä availin ne kalvoista,katkoin napanuorat ja kuivasin.Sitten syötin ne ja nyt nukkuu kasassa kissan kopissa.Tai toi musta ei nuku kun se on sellanen vilperi.

Taitaa tulla vielä lisää pentuja kun Doris vinkuu ja läähättää,eikä imetä.

Minä tässä siivoilen sotkuja,niitä meinaan on.Pyykit pyörii,kun tietty kaikki täkit ja tyynyt veressä,mutta ei haittaa!hymy

Väsyttää kamalasti.kun en ole nukkunu koko yönä,onnekas isäntä koisii Oivan kanssa olkkarissa.Kahvia naamariin,niin eiköhän se tästä:)

Lissu85, onnea koko joukolle!

Neljäs tuli 8.15.tosi vaaleen ruskea,ihana!Sillä on valkoinen risti niskassa:)Ja justiinsa 8.30 sain yhden mustan ulos:) sillä on 3 valkoista sukkaa ja vähän valkoista rinnassa ja masussa.Jeeeeeee!

Nyt kaikki 5 naperoa tyytyväisinä tissillä mun sängyssä.Saas nähä tuleeko vielä lisää:)

Mistä näitä pentuja oikeen tulee?pomppivaa nauruasydän

Noniin,ja vaaleanruskea syntyi klo 8.40:) Mä pidän teitä ajantasalla:)

Nyt 6 pentua.2 mustaa,2 valkoista ja 2 vaaleanruskeeta.ihanaa!

Lissu, upeaa, hienoa,onnea Dorikselle ja etenkin näille uusille elämänaluille! Kaikki menee ilmeisesti aivan ongelmitta, elämän lakien mukaan...?

Onnea Dorikselle. On sillä ollut kovat paikat, mutta onneksi hyvä “tassulo” apuna! On näitä vauvauutisia jo odoteltukin. Nyt voin hyvillä mielin lähteä orkideanäyttelyyn Tampere-taloon.

Ei minkäänlaista ongelmaa ole ollut,pennut syntyi hienosti,sain kalvot nopeasti pois ja hengittivät komeesti ja alkoi vikisemään.

Ai että on suloisia ruttunaamoja.

Saa nähä tuleeko vielä lisää…:)On vähän vilinää ja vilskettä tiedossa meillä:)

Tämän urakan jälkeen uskon että Doriksen ja minun välinen side vahvistuu entisestään,kuin koimme jotain näin hienoa yhdessä.Ja Doris selvästi kaipasi apua ja kaveria,ja osasi minulle sen kertoa.

Onnea Dorikselle ja Lissu mummulle =)

Iloisia uutisia heti aamutuimaan - onnea koko pesueelle ja avustavalle henkilökunnalle:D

Voi jehna,mustahan tuli mummo!hymy Kiitokset vaan kaikille.

Hitsi että on huojentunut olo kun kaikki meni hyvin,tai oikeestaan paremmin kun hyvin:)

Laitan kuvia tänään vauvojen ensi hetkistä,ne on niin pikkuisia...sydän

Onnea Lissu, koita tuntuuko emon vatsassa vielä möykkyjä, jos tuntuu, niin lisää tulee :slight_smile:

Onnea Doris ja Lissu (ja koko perhe, tietysti!!! Ihana kuulla hyviä uutisia :wink:

Ja kuvia odotellen… ovat varmasti aivan ihanan suloisia pentuja.

muoks. varamasti on varmasti..

Tässä muutama vastasyntynyt ryppynaama:)

Ihania pentuja

Toisesta mustasta taitaa tulla vähän tiikeriraidallinen,näkyy ruskeempia raitoja,söpö kun mikä.Ekaks syntynyt on ihana mötkäle,pikku possu:)