Onnea mummuhille pennusta! Nyt alkaa se hidas odotus, että saa vauvan kotiin! Ihan uteliaisuudesta, onko Elojalaka Kirjohäntä?
Onko teidän leikatut urokset muuttuneet leikkauksen jälkeen kuinka? Meillä Viima kuvittelee kai nykyisin olevansa sylikoira, ennenkin on lähellä nukkunut, mutta nyt pyytää syliin ja olis sinä vaikka kuinka kauan. On vaan aika raskas tuollanen 18 kilonen pötkylä pitää, tosin nostaa etujalat ja pään olkapäälle ja painaa ittensä ihan kiinni:)
AnnePee, ei kai ole salaisuus että on:)
pakko tunnustaa: kurpan ja mumimyyn kanssa iskimme silmämme samaan koiruuteen. - sillä on rento ote elämään heti alusta asti:-)
Koira kuumassa autossa! Ikkunat kiinni, aurinko porotti suoraan autoon.
Äidin kanssa tultiin röntgenistä ja Piikkiön keskustaan pankissa, kaupassa ja apteekissa käymään. Kello oli vähän vaille 10, niin äiti kävi apteekissa ensin. Mä kuulin koiran haukkuvan ja välillä kiljuvan. Ni eiks se raukka ole häkissä, tumman farmariauton perällä ja kaikki akkunat kiinni!!!
No mä sit kyselemään kaikista liikkeistä, pankista, leipomosta ym ym, että tietääkö kukaan kenen auto, kenen koira. Ulkolaiset rekkarit kaiken kukkuraks siinä volkkarissa. Ei kukaan tienny mitään.
Sitten yritän eläinsuojeluvalvojaa kiinni, ei vastaa. Soitin sitten 112, että tällanen tilanne täällä. Sanovat, että laittavat poliisit tulemaan. Joku sanos tässä vaiheessa, että nyt se ei enää kilju, tais pöyrtyä.
Mä aattelin, että kohta mä rikon ikkunan, kävi kui kävi!
Kokeilin jo aikaisemmin auton ovia, lukossa, mutta sitten koitin takaluukkua, ja se olikin auki! No nappasin häkin ulos ja mentiin apteekin nurkalle varjoon. Hälytin alkoi huutamaan autossa, mutta omistajaa ei näy, ei kuulu.
Pieni venäjän toyterrierin näkönen poika siellä häkissä oli. Ihan hereillä onneksi. Apteekista joku haki pari mukia vettä. Mutta eihän se suostunu juomaan. Otin hihnan ja koiran ulos häkistä ja kävelemään nurmikolle. Teki pienet pisut. Ja lopetti läähättämisen siinä varjossa.
Kohta sille kelpas vesikin. Kastoin kädet ja pyyhkisin päähän, että jäähtyis.
No, poliisit tuli sitten viimein. Autosta löytyi kartta, jossa oli just sen paikan osoite. Poliisit alkoi ovelta ovelle etsimään, soittelemaan summereita. Siinä on ilmeisesti myös asuntoja samassa talossa. Ja sitten, yhestä ovesta tulee rouvashenkilö, poliisi puhuttaa hetken ja ne lähtee tulemaan autolle päin. Mä aattelin, että mahtaako tulla kovakin huuto, mutta ei, kun tää on ihan flegmaattinen, että "no hyvä" ,"aijaa" ym. typerää.
Se poliisi piti sille aika madonluvun, että aika monta ikkunaa on sulla autossa, mitkä ois voinu jättää auki, tai sitten ihan hihnassa kytkeä se koira jatkossa varjoon.
Mä annoin sille koiran hihnan käteen ja sanoin ole hyvä vaan! Ni tää, sitten "No kiitos". Jotain se selitti että ei se kovin kauaa siel joutunu olemaan. Mä sanoin, että ainakin tunnin todistetusti, eikä mitään tietoo kuinka kauan oikeesti.
Poliisilta kysyin, että tuleeks tästä mulle jotain, kun menin luvatta autoon. Ni se sanos:" no ei tosiaan!"
Että tämmöstä tänään.
Sä olit Kyssis tuon pojan pelastava enkeli. Miten tuollaisilla ihmisillä voi eläimiä olla. =(
Ja se koira polo nous oikein takajaloille kuikuilemaan välillä, että missä se emäntä oikein kuppaa. Hitto, kun kiukku pistää paruttamaan!
Voi …kele etten paremmin sano:(
tauti mitä touhua ollut siellä. Ei vissiin oikeen oo aivosoluja ihmisillä kun tolleen jättävät koiran autoon.
Pitäs sulkee ne ite samanlaiseks "vähäks aikaa" kun mitä jättävät koiriaan.
Hienosti tehty Kyssis! Voi koiraressukka millaisen k-pään on “saanut” omistajakseen.
Jestas sentään Kyssis ja tää ei ole taatusti eka eikä viimeinenkään kerta että näin käy, On se kumma kun vaikka miten lehdissä ja tiedoitusvälineissä toitotetaan että ÄLÄ JÄTÄ KUUMALLA KOIRAA AUTOON, joillekin ei se vaan mene takaraivioon sitten millään!!! Onneksi on olemassa tuollaista siviilirohkeutta kuin sinussa Kyssis kulta on!! ISO Halaus!
Koira joskus paikoillaan - vaan kuuma tuossa tuli, pakko oli ottaa sisälle
Ja-Na, minä laitoin Viiman hyttysten ym puremiin mahaan hydrokortisonivoidetta, kun nuoli niitä. Voiteen laiton jälkeen heti kivaa puuhaa sen kanssa ettei nuollut sitä pois, auttoi puremiin… Maha oli ja vieläkin on lyhyt karvanen leikkauksen jälkeen, myrkkyjä en halua laittaa koiriin:(.
Kuinka se koirasi pentujuttu meni, oliko se valeraskaus vai?? Minä en ainakaan ole huomannut kuinka kävi?
Sakra ompa Riki niin kaunis:))
Mekin täällä pentissä odotettiin teidän kanssa:). Lähes joka päivä minäkin kävin uutisia katsomassa, mutta mitään ei kuulunu! Nyt rohkenin kysyä:)
Sellanenhan se valeraskaus on:(
PirjoA, Riki kiittää kehuista, hikistä puuhaa vain tuo auringossa makoilu ja lenkkeily, ensi viikolla saattaa tulla helpotusta, kun osa turkista ohennetaan trimmaajalla.
Nii, ja pihapihlajan omistajan kytkemistä autoon jatkaakseni, et laitetaan niillekkin sit turkikset päälle ja katotaan kuinka kauan viihtyy
Eilen illalla poikettiin Tahvon syntymäkodissa, kun tultiin takas nostalgiareissulta. Tytöt joutu olemaan tarhassa, ettei tule liikaa hässäkkää. Grosset, eli isot sveitsinpaimenkoirat Jaana laitto sisälle, siinä oli koiranhaukkua kerrakseen.
Retu oli suu ihan vaahdossa, kun vielä tuoksui juoksuinen narttu, joka oli ollut astutuksessa päiviä aikaisemmin.
Tahvon leikkiinkutsu
Suomen eläinsuojelun parantamiseksi-linkkisivusto
HUOMIO koiralliset immeiset! Pyydettiin laittamaan tietoa jakoon. Eräs koira jolla oli punkkipanta, on maannut jo viikon eläinsairaalassa. Pannasta oli tullut järeä myrkytystila, ja pahimmassa tapauksessa karvajalan elämä päättyy sinne. Joten ottakaa pannat kiireesti pois.(eikä kannata mitään nesteitäkään lutrata niskaan) Panta on apteekista saatava Scalibor punkkipanta. Kopioitu ja nyt tämän illan (8.7.12 tieto) Kyseinen koira on jouduttu tänään lopettamaan hermostomyrkytyksen takia, pannasta imeytynyt verenkiertoon!
Kopioitu ilmoitus kaverilta
Milla ja Milli. Mitä lie "keskustelevat"
Ihmistyär täytti 2 12.6 eli on jokusen kuukauen vanahempi ku tämä koiratyär :))