Koira, Osa 3 (alk. 26.6.2012 ->), Suljettu

Tässä jatkuu juttu  Koira, osa 2 -ketjusta.

Tahvon kuntoutuskikat, osa ? Eli idealside sidottuna kuvan osoittamalla tavalla. Saa koiran tiedostamaan takajalkansa paremmin ja askeleisiin tulee voimaa lisää.

Kyllä vaikuttaa Tahvon kuntoutus olevan mallillaan. Meidän pitää Lulun kanssa yrittää tehostaa harjoittelua, juoksee ja kävelee mieluiten edelleen kolmella jalalla. Vain erityisen hitaasti kävellessä varaa leikatulle jalalle. Kun kuntoutus sanoo kolme kertaa 20 min lenkki päivittäin, ei tahdo sitä jaksaa, vaan pyytää syliin kannettavaksi. Leikkauksen mukana saadussa ohjelapussa oli metka neuvo, sanoivat, että pitää teipata terveeseen jalkaan korkki - mutta en ymmärrä minne, alle, päälle vai sivuun?

Kokeile laittaa se alle. Luulis, että sitten ottaisi mieluummin askeleita leikatulla, korkittomalla jalalla.

Mä just sanoin Ninalle, Tahvon jumpparille, että mulla on tullut väsähdys tohon kuntouttamiseen. Ja sitten kun vielä saat kuulla, että takapakkia on tullut, ym. negatiivista, niin tuli sellanen olo, että ei toi koira mitään saa tehdäkkään. Mutta nyt on taas uudet eväät ja kikat, miten voi treenata tasapainoa ja koordinaatiota.

Jipii!! Minulla koiranpentu varauksessa… Nyt odottelen pienen kasvavan että pääsen katsomaan ja varaamaan oikein lopullisesti.  ja pentu tietysti lapinkoira 

Nyt tulee Mummuh elämään uutta puhtia ja saa alkaa juosta lenkillä 30 min välein eli päivä ohjelma pisu, ruoka, pisu, kakka, lepo, pisu, leikki, pisu, lepo, pisu, ruoka, pisu, kakka, lepo, pisu ja niin edell. tätä se on sitten kun koiru vauva saapuu kotiin.
Onnitelut tulevan perheen jäsenen johdosta.

Kyllä Tahvo on mukautuva meillä ei varmaan otetais askeltakaan jos tuolaisia juttuja virittelisin ja kyllä siihen varmaan kuntoutus juttuhin jo väsähtää on ne kestänyt jos aika kauan ja tuolaiset taka pakit vielä lisää "kyllästymistä" ehkä Tahvo on kehittänyt omat tyyli millä pääsee helpolmalla meneen eteen päin ja sitten nämä helponnukset aiheuttaa näitä lihasten surkastumisia sillai ne ihmisetkin tekee ja sitten myöhemmin kärsitään niistä oikaisuksista.
Nyt ei Tahvo tarte tsempiä vaan Kyssäkaali tartee nyt monta peukkua ja puhtia että vielä jaksaa punnertaa ja väkertää Tahvon kanssa kaikenlaisia juttuja eikä saa antaa periksi me potkitaan täältä voimia.
Sillä silloin kun luin Tahvosta ja siittä mikä tilanne oli vaivuin minä epätoivoon että se on nyt sitten menoa en olisi uskonut että Tahvo vielä köpöttää tuolla innolla ja yrityksellä.
Tahvossa on paljon vielä elämän voimaa ja kovaa sisua yrittää vaikka ei ihan nuori poika olekkaan

No son palijo jos ei tartte ku puolentunnin vällein käyttää kartanolla :D. Meillä Millhardia piti parhaimillaan völijätä pissalle 15 minsan vällein. Joka kerta lorotti niin ku solis ollu puoli päivää pissaamatta :smiley:

Onnittelut Mummuh !

Voi mumimyy, kiitos.

Mummuh, onnea! Ja kuvia pienestä sitten heti, kun oot nähny, joohan?

No niin, kertoihan mummuh hienon uutisensa:)! Voi kun pitkät viikot on edessä odottamisessa, että pentu kasvaa! Onneksi ei aivan mahdottoman kaukana, pääsee mummuh katsomaan kunhan vähän pennut kasvaa!

Tässä mummuhoolle esimakua.

Vaikkapa uunijussi…

Omg…

Voi hellanlettas sentään!

Voi mitä pötkylöitä:)

Ei tuollaisia saa näyttää… Tuon pentutuoksun voi tuntea jo ihan kuvastakin.

Voi aatelkaa yksi noista on varmaankin mun! Kiitos kuvista . Voi kun odottavan aika on pitkä!!!

Mie valkkaisin varmaan tuon, joka on maha pystyssä;)

Mullakin tuli ihan se pentujen lämmin, vähän pisunhajuinen ominaistuoksu heti nenään, kun ton kuvan näki. Ja se tuhina ja vikinä! Miks oma koira on jo 4v, vastahan se oli samanlainen pallero.

Oi! Enkö mä nyt ollenkaan noihin ylety…

Voi kun lutusia pentuja mä haluaisin päästä nuuhkuttaa niitä täällä on joku pikkasen kade Mummuh:lle taitaa tulla pentti koira jos nämä pennut on Elojalakalla.

Kurppa teki saman valinnan kun mä siinä oli heti jotkin erilaista kun muissa.