Oi miten hyvin näkyy varjokuvana tuntosarvet, kun muistaisinkin kuvata noin. Pelastin havunoksalla tieltä kesäturilaan tänään varvikkoon. Kukkapenkissäkin oli yksi jokunen aika sitten. Onkos näistä tulossa toukkia hyödyksi vai haitaksi kukkapenkissä?
Jos minä olen oikein ymmärtänyt haitaksi, toukat syövät kasvin juuria. Uskon että huomen aamulla on taas satoja turilaita kadulla, on ollut tänään niin kuuma päivä,vieläkin on varmaan +24. Voishan sitä laittaa yöksi parvekkeelle valot yöksi niin sais viikon ruuat.
Minun lemmikki hämähäkki parveekkeella on nyt saanut kunnon saaliin.
David ja Goljat. Onko tuo ristilukki, vähän kuin häämöttäisi ristikuvio selässä?
Otsikko koppakuoriainen, onko sama kuin kovakuoriainen. No tässä kovakuoriaisiin kuuluva sukeltaja. Oli suuri, kömpi betonilaatoilla.
Jokin sukeltajavene, Suursukeltaja luultavimmin. Niitä on pari muutakin melkein samannäköistä lajia. Puree kuulemma kovaa, voithan sä testata, että oureeko toi oikeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja: David2
Tapasin tänään sarvijaakon vähän väärästä paikasta eli erään firman sisätiloista. Koitti reppana kompiä johonkin. Tartuin yhteen tuntosarveen ja kiikutin pihalle. Häipyköön metsikköön!
Ekan maakiitäjäisen kohtasin äsken, harva otus on niin hyödyllimen kasvimaalla.
Yöllinen polunvierrus oli sieltä täältä valaistu kuin pienillä ledeillä. Kuukkeli kertoi sen olevan kiiltomato, jonka toukan pitäisi olla kotiloiden kauhu. Kotiloita en ole nähnyt, enkä tuotakaan otusta koskaan ennen. Eikä siitä tuossa hämärässä erottunu kui peräpää. Känny tarjoili kuvaan salaman, ilman sitä vain valoläikkä pimeässä.
Ensin kuului surinaa ja sitten kops! Tämmöinen on tainnut herätä talviuniltaan jostain kukkapurkista
Bongattiin komea sepän toukka, löytäjä hra 6v. Pikkasen tavallista enemmän puuhaa vaati tunnistaminen, en ole koskaan nähnyt. Harmiton veijari puutarhassa, Ristiseppä, Selatosomus cruciatus
Lounasaika.
Häiritsin herkkää hetkeä vahingossa.
Miten mä en oikein herkäksi hetkeksi tota koppiksien suvunjatkamista miellä :Wow: