Leikkasin malukseni. Jossakin pitää harjoitella että uskaltaa omenapuun kimppuun. Latvasta katkaisin oikein kunnon pätkän ja lyhensin muitakin oksia. Saa nähdä kuoleeko koko puu. :Whistling:
Töistä tultua oli kaunis näky vastassa.
Oli päivän aikana auennut lisää koristeompun kukkia paljon.
Punainen pallo loisti ilta-auringossa pihaan ajaessa.
Kauniit kukat, viime kevään lahjaksi saatu “Makamik”
Tuon edellisessä kuvassa kolmen vuoden takaa olevan koristeomenapuun kaivoin pois toissa vuonna. Kukki valkoisin kukin.
Tässä kuvassa remppatalon etupihan kaunistus/rumilus. Suuri ja vanha kuin mikä, mutta kukkii punaisena joka kevät. On varmaan ainakin 40-50 vuotias.Tätini istuttama, talo oli ennen hänen. Nyt se on minun syytinkiasunto
, poika asuu siellä.
Makamik, miltei nätimpi nuppuisena.
Tässäpä Hopa tuulen tuiverruksessa
Kuis teillä hoidetaan lannoitus ![]()
Haluaisin pieneen pihaamme siron (kapean) koristeomenapuun.
Millaisia kokemuksia teillä on “Aamurusko” -lajikkeesta?
sen puolikerrotut kukat kun ovat niin kauniit.
Lajike-ehdotuksia otetaan vastaan ![]()
Taivaallisen kaunis! ![]()
Samaa mieltä!


