tuo joku palmu nimee en muista haluu mennä katosta läpi eli pitäisi katkaista mutta koska on hyvä ajankohta käykö koska vaan samaan toinen kysymys lukkililja haluaa tehdä pistokkaita juurelle voiko ne ottaa nyt pois vai pitääkö odotella?
en ole mikään viherpeukalo mutta yritystä on paljon!
keväällä kantsii katkaista joten nyt on oikein hyvä hetki siihen hommaan =D Tuosta lukinliljasta en osaa sanoa yhtikäs mitään kun vaan sen että liikeniskö siitä pistokasta minulle?
Lukkililjassa on kolme alkua tulossa! Kumpavaan tietäisin koska ne voi poistaa ettei kuolis koko kukka!
viimmevuonna teki kauniitkukat ja kukkavarsia oli kaksi ja kummassakin kahdeksan kukkaa oli tosi kaunis! ilmoittelen jos taimille ei löydy halukkaita niin olette listalla. Ekan kerran teki minulla nuo aluut siksi en tiedä mitä tehdä jos joko tietää niin apuja tarvitaan kiitos!
Lukinliljasta sitten varmaan parasta laittaa jutun jatkot sinne sen omaan ketjuun eli tänne: Lukinlilja, Hymenocallis (Ismene) . Saadaan tieto oikeaan paikkaan jotta siitä kiinnostuneilla on jatkossakin mahdollisuus löytää sen ja hyötyä siitä
hj60, sinun kannattaa lukaista se ketju siellä muutenkin josko vaikka saisit kaipaamaasi tietoa. Ja ainahan siellä voi kysellä lisää - sitä ketjua lukevat varmaankin ne jotka asiasta ovat itsekin kiinnostuneet ja siten ehkä tietävät vastauksia sinulle
Minulla on ollut kolme isoa, ja kun katto tuli vastaan katkasin ja laitoin sellaiset 50cm latvat vesiämpäriin. Siellä sai olla kunnes oli tullut juuria, sitten multaan.