Kiitos teille kaikille antamistanne paikkavihjeistä, joista voi noita tarvikkeita ja työkaluja etsiskellä.
Oikein paljon kiitoksia! Jos vaikka pukinkonttiin jotakin…
Pari iltaa meni ihan tiiviisti tämän kanssa. Hopeaa kului liikaa ja aika mökertämistä on tekeminen tässä mallissa, mutta jotenkin tykkään kuitenkin. Kivet on jaspista. Taas hötkyilin kuvan oton kanssa, kun en malttanut päivänvaloa odottaa:)
Ei voi kuin ihmetellä, kuinka joillain riittää kärsivällisyyttä, niin Kurpitsalla kuin Morsingollakin
Ymmärsinkö nyt oikein, että nuo hopeamykerötkin on itse tehtyjä? :o
Huohhh, ihana…
Kyllä Kurpitsan korussa on ollut hirvee työ!! Viime talvena tein muutaman kaulaketjun, jonkun ranneketjun ja korviksia yksinkertaisella mallilla ja minusta niissäkin oli kova homma. Nyt oon ostanut ohuempaa hopealankaa. Aijon nyt kokeilla siitä jotain toista mallia. Saa nähdä miten mun kärsivällisyys kestää:)
Morsinko, siun kärsivällisyys varmasti kestää. Minusta mukavinta on tehdä 0,8mm ja 0.7mm langasta.
Heksu, mykeröt on itse tehtyjä:) Viisi kahden lenkin paria joista reunimmaiset käännetään keskustaa kohti ja ne yhdistetään toisiinsa lenkeillä. Lenkit tietysti on itse tehtyjä. Taas huono kuva:/
Tällainen sivu löytyi juuri houkuttimeksi, siellä on miullekin uusia malleja joita on varmaan pakko kokeilla.
Kurpitsa tuolaisia linnkejä ei saa laittaa heti iski kaksi ketjua silmään joita haluaisin kokeilla onneksi ei ole lankaa niin kerkiää rauhottuun vähän.
Upean ketjun olet taas väkertänyt nimen omaan väkertänyt sillä noissa “mykeröissä” on aika väkertäminen.
Morsikon helmikorut on upeita kateeksi käy
Kaiva vaan, kun kerran noin hienoja olet jo tehnyt. Tuo persialainen ketju on yksi mukavemmista tehdä.
Mieletön määrä työtä tuommoisissa! Onhan ne kyllä sitten sen arvoisiakin, ja sitä enemmän arvostaa, kun tietää, ettei itsestä ole tuon kaltaiseen kärsivällisyyteen ja tarkkuuteen.
Tämä on kuin siemenholismi, koukuttavaa. Onnekseni minulla on pakkomielle.
En osaa pitää hopeisia koruja koska minulla on kultaisia. Siis en osaa sotkea molempia sekaisin.
Koska en sormuksistani luovu(kultaa) en siis käytä hopeakoruja, jolloin ei ole järkeä niitä itse tehdä vaikka se ois kuinka ihanaa…
Joku isoviisas on päättänyt kullan olevan niin kallista ettei siitä itse viitsi väkretää mitään ;D
Ei tarvitse itse päättää huh nuo teidän korut on upeita! Linkit veti sanattomaksi…ja mietin jo salaa joskos hommaisi jonkun valkokultaisen korun ja sitä myöten voisi ujuttaa hopean taas pakkomielteen ohi…
Voihan sormukset ottaa hetkeksi pois ja korvata ne hopeisilla.
Siinä olet aivan oikeassa, on kuin siemenholismi, tosi koukuttavaa.
Hih, otan sormukset pois vain pestäkseni ne.
Pesen käsiäni paljon ja sormukset sujahtavat ajattelematta takaisin samantien. Sormissani on sormuksen jäljet vaikka ottaisin ne pois.
Kerran rengastettu-ikuisesti rengastettu
Mie käytän vihkisormuksen paikalla mielialan mukaan milloin mitäkin.
Pitäisi varmaan yrittää…kuulostaisi ihan kivalta idealta.
On vaan jotenkin niin jumiutunut. Olen aikanaan omat sormukseni saanut tarkkaan valita mieleisiksi ja toimiviksi ja sitä ne totisesti ovat olleet
Joo, kyllä se Kurpitsa on nyt niin, ettei tuollaisia linkkejä kertakaikkiaan saa laittaa, menee yöunet ja huomenna aamusta liikenteeseen ja iltamyöhään töissä!!
Aivan kuolettavan ihania!
Ostin muuten sitä 0,8 lankaa. Pitäis saada aloittaa, mutta kun aina menee muissa töissä niin myöhään taas tällä viikolla.
Minä muuten käytän vain hopeanvärisiä koruja. Hopeaa ja valkokultaa. Tietenkin muut hilut päälle:))Keltakulta ei minulle sovi…tai ainakin luulen niin.
Morsinko kokeiles tätä, kalanruotoketju 0,8mm langasta 4mm veivillä. On yksi mukavemmista tehdä ja minun lemppari ketjuna.
Kivoja korviksia(kin)
Voi ei Kurpitsa, nyt joutuu kyllä tekeen varmaan yövuoronkin:)Pakko ehtiä kokeilla edes!
Jos laahaa meidän kotityöt niin miksei teidänkin:D
Seinäruusu, älä muuta virka Kiitos teille ihanista linkeistä.
Kun ei olekaan mikään homma ikinä kesken on kiva näin joulun alla kaivaa korutarpeita esiin…ja valkokultainen sormus…kai äiditkin voi kirjoittaa joulupukille…