Harrastelijoitahan täällä ollaan, kuvia esiin vaan.
Kaivoin 0,7mm langat esiin ja tällaista muunnosta aikaisemmasta linkistä otetusta mallista. Meinaan setin tehdä. Sähkövalossa on vaan vähän hankalaa.
Ei näy kuvaa Seinäruusu
Hyvä kun onnistui. Hienojahan siun korut ovat. Mikä lanka kivien sisällä on?
Kauniita seinäruusun korut. Tykkään tuollaisista, joissa on vähemmän hopeaa ja enemmän kiviä.
Seinäruusu, meinaatko että kestää taivuttamista?
Hienojahan seinäruusun korut on! Ja me ei niihin lukkoja kaipaa:D Erityisesti tykkään tuosta tummasta (verikivi?)
Minä oon yrittänyt vääntää kalanruotoketjua, mutten osaa:((((( Aina menee jotenkin väärin. Nyt oon välillä jo tehnyt yksinkertaisempaa. Mutta ehkä vielä selvitän tuon kalanruodonkin:)Tää itseopiskelu on vähän sellaista kantapäänkautta-opiskelua.
Morsinko se on täällä. Kokeile vielä, se on kiva ohje, vähän hidas kun pitää aina tarkistaa toiseltakin puolelta miten on pujotellut, mutta mielenkiintoinen.
Piina on paha ilman aloituspalaa, voin sen laittaa siulle jos haluat.
Minä vaan katselen ja ihailen teidän tekemiänne koruja. Ja sitä sinnikästä näpräämistä mitä teiltä löytyy! Keskinäiset keskustelunne liittyen hopealankoihin ym. asiaan liittyvään mennä suhisevat ohitse lujaa ja korkealta
Mutta kyllä on kiva nähdä erilaisia aikaansaannoksia näissä korutöissä!
Nuu, jos siulla on aikaa käy täällä.
Kurpitsa, kiitos taas linkistä:) Tulostin sen jo silloin aijemmin, mutta kun tuloste on mustavalkoinen, en oikein saa selvää. Ja “kadotin” sen viestin missä se oli. Nyt talletin sen osoitteen.
Ja tuosta Piinasta: Mikä ihmeen ALOITUSPALA:D:D Ajattelin, että siitä vaan aletaan panna lenkkiä toisen perään:D
Piina on niin vaikea ketju aloittaa, etten osaisi sitä ilman aloituspalaa joka on pieni ketjun pätkä. Vaikeimmissa kannattaa aina sellainen jättää seuraavaa ketjuntekoa varten, niin ei tarvi turhia aikoja ihmetellä.
Seinäruusu tarkoitatko renkaitten teossa? Ruuvipenkkiin lanka aika tiukasti kiinni pahvin tai puupalikoiden väliin. Sukkapuikosta tehdään veivi jonka päähän sahataan hahlo langan päätä varten.
Olen joskus tänne laittanut kuvan, koitan etsiä. Käsityöt 2 sivu 9 on veivin käytöstä kuva, (jos nyt sitä tarkoitit?)
Kyllä on kauniita koruja, olette te taitavia! Minä en varmaan oppisi ikinä…
Hätätilassa saa liimauspuristimenkin kanssa tehtyä, kunhan ei naarmuta hopeaa eikä pöydän reunaa.
Riresa ei epäilystäkään, ettet oppisi jos yhtään näpräämisestä tykkäät.
Setti valmis, ei kyllä vielä kiillotettu. Onkohan näissä sama juttu kun kukissa, kun vaaleanpunainen alkaa miellyttää. En olisi näin koristeellisia ennen tehnyt. Lanka 0,7mm ja kivi Jaspis, malli muunneltu kuningasketju.
Luulisin, en ole varma Täältä lunttasin. Ei ole niin keltainen kun miun kuva näyttää. Linkin takana oikeampi sävy.
Hienolta taas näyttää Kurpitsan koru.
Seinäruusu, olet tehnyt nättejä korviksia.
Niin on!
Kun kerran Morsingolle niin Kalanruotoketjua tuputin, innostuin sitä itsekin tekemään, nyt 0,7mm langasta. Pakko myöntää, että haasteellista näille nakkisormille ja valoakaan ei tahdo olla riittävästi.
Laitoin vierelle vanhan 1mm langasta tehdyn.
Niinpä niin, se vaan ei täällä ole vielä hanskassa:)Hienoa siitä tulis.
Siun “hanskassa” on jo niin paljon, ettei sinne kohta lisää mahdu:D