Köynnöskoiso, Solanum jasminoides

Tuohan nyt alko myös kiinnostamaan.

Hyvä juttu, Karvari! Ja määhän pääsen siitä sitte ekaks osingoille, hiphurraa eikösvaan heart ..

Liinukka, Et kyllä piäse ekana ! lällälläää 

Raya, käyppäs kattomassa ketjua "mikä köynnöskasvi" ja katoppa päiväys lällätilää  heart   Mut hei saat sit multa sitä -  ööö - muutaman vuoden päästä hee.. 

Hys,hys tytöt.Katotaan ensin jääkö ollenkaan elämään.

Joille oon luvannu niin löytyy.Lupaan.

Ja näitä löytyy ihan ns. marketeistakin ;) Esim. Prisman kesäpihalta jne...

Edelliskesänä mulla oli tää ja tykkäsinkin kovasti, kukki hienosti :)

Hyvä tietää. Täytyy pitää mielessä tuo nimi!

Trallallaalllaaa!!!Mullon köynnöskoisossa kolome kappaletta n. viien sentin uutta oksaa.Ja palijon pikkusia alakuja oksissa!!!

Väkisin se on alkanut mullakin jo kasvaa vaikka en oletalviteloilta pois ottanut Ehkä se pikapuoliin pitää kaivaa ylös ja uudelleenistuttaa.

Onneks olkoon  Karvarin uusille tulokkaille!! broken heart

Yhenpistokkaan leikkasin ja tökkäsin kissanhiekkaan. Mahtaakohan juurtua?

Apuva!Köynnöskoiso tiputtelee lehtiä ja uuet versot alkaa kuihtumaan.Jouvvuin laittamaan Provado puikkoja ruukkuun ku oli kirvoja.Olisko se syynä?Miten kasvit yleensä kestää nuo puikot?

Verenpisarat ei oo moksiskaan.Ja chilit.

Juti Jässikkä,miten sulla köynnöskoiso jakselee?Mullon tiputtannu kaikki uuet versot.Son taas pelekkä ranka.

Ainakin eilen näytti elävältä. Pistokas ei juurtunut, kuoli pois.

Taitaa olla konstikas elätettävä.

kuvaMinun köynnöskoiso.

Tämäki eiliseltä reissulta.Viime vuotinen heitti veivinsä.

oon aatellut josko jo veisin ulos, mutta tänäänkin kävin talviteloilla sen kastelemassa

kuvaMinoon nyt iso tyttö.

Saisinpa menemään tämän talaven yli,mun ehoton lemppari.

Leikkeletkö Jässikkä ennenku talvitelotat ??

Kävin kuikuilemassa ko. kaikenlaisten lobelioitten seasta , ei se koolla oo pilattu mutta voishan tuota kokeilla kuin talven menis.

p.s. on se pieni mantsurialainenkin hengissä.

Ai tälläinen on olemassa. Syötävän näköinen, no tiedän koisokasvien olevan ei, mutta silti.