Josko tällä uudella otsikolla innostaisin muitakin tuomaan omat työnsä näkyville / aloittamaan ihanan harrastuksen.
"Japanilaishenkinen" asetelma sushi-illalliselle.
Alkuperäinen kirjoittaja: intopii
Josko tällä uudella otsikolla innostaisin muitakin tuomaan omat työnsä näkyville / aloittamaan ihanan harrastuksen.
"Japanilaishenkinen" asetelma sushi-illalliselle.
Alkuperäinen kirjoittaja: intopii
Tätä varten kävin oikein kurssilla.
Tässä Eka Vekaran ristiäisiin tekemäni asetelmat. Ylempi otti vieraat vastaan eteisessä ja alempi oli tarjoilupöydässä.
Tuorein tuotokseni, ovikranssi.
Hienoja ovat, kyllä olet taitava!
Ja vielä yksi, illanistujaisten "kukkakori".
Kiitos, Pirkkis. Intoa on (tässäkin) enemmän kuin taitoa. Olen harrastuksessani vielä ihan alussa, mutta opin ja opettelen.
No sitten olet luonnonlahjakkuus. Ei multa vaan syntyis vaikka olen joskus nuorena ollut kukkakaupassa töissä.
Tosi ihanoita asetelmia - pieni pikakurssi meille näin neteitse, please=) Jos niin kuin ensi kerralla kuvaisit vaihe vaiheelta, vähän niin kuin nuo ennenjälkeen kukkapenkit;)
Ompas kauniita kukka-asetelmia! Ihan kyllä ammattilaisen tekemiltä näyttävät. Tuo olisikin hieno taito osata.
Ei meikäläinen kyllä saisi noin upeita aikaan vaikka kävisi millaisen kurssin. Kyllä siinä tarvitaan “silmää”, että tuollaisia saa aikaiseksi.
Minun silmin nuo ovat ihan ammattilaisen tasoa! Aivan ihania!
Lahjakas olet, kertakaikkiaan.
Todella kauniita töitä, itse olin aikanaan töissä kukkakaupassa ja tein kaikenlaisia kukka-astelmia niin iloon kuin suruunkin, mutta kyllä on paljon unohtunut asioita sidonnasta vuosien saatossa
Tosi kauniita nämä kukka-asetelmat kaikki, ihania.(Olen kanssa tehnyt muutama vuosi sitten pikakurssilla ja tykkäsin, nyt se on vaan jäänyt).
Kauniita ja taitavasti sommiteltuja ovat intopiin työt.Oikein sormet alkoivat syyhytä,itsestäni on juhlien järjestämisessä paras vaihe kun kaikki muut hommat on tehty ja viimeisenä voi tehdä kukka-asetelmat pöytiin.Kun se ei ole työ vaan mieleinen puuha.
Kauniita ja onnistuneita töitä, Intopii! Joskus olen minäkin muutaman tehnyt, eikä ollut helppoa!
Tosi kauniita on Intopiin työt! Sinulla on silmää.
Itse olen aikoinani tehnyt kaiketi satoja kuivakukka-asetelmia, ellei tuhansia, menivät myyntiin. Joskus myös leikkokukista. Mitään kursseja en ole koskaan käynyt, minulla “silmä sanoi” miten ne pitäis tehtä, tiedä sitten kuinka hienoja ne olivat=)
Wau, Intopii, hienoja! nimimerkillä; kaikenlaisen kädentaidon ihailija!
Kiitos kaikille käsitöitäni kehuneille, täällä minä punastelen ... kiva kuulla, että näyttävät teistä hyvältä. Itse tekemiään on niin vaikeaa arvostella.
Toivottavasti te muutkin, jo aiemmin kokeilleet tai tästä innostuneet, laitatte kuvia tänne!