Kukkatelineet

Kaikkea sitä ihminen keksiikään. Hieno!

Hieno kukkatelineasetelma!

Onpa näyttävä asetelma.

Pitää saada joku ensin tekemään tasakokoisia pilkkeitä…

Wau, mitähän mies tuumais jos minä alkasin haloista tekeen tuollaista. Meillä ois valmiiksi pilkottuja puita kun vain liiteristä pihistäis. Hmmmm...... Uusi kukka-asetelma villitys... metsurin pihaanhan tuollainen kävis, kävishän? naurua

Laitoin taustakuvaksi koneelle hymyä on kuulemma nyt meidän saunapuut suuressa vaarassa ja halkopinoon asennetaan lukko, näin minulle kerrottiin!

Voiko kaiuttimien päälle sijoittaa kukkia? Kärsivätkö kaiuttimet TAI kukat siitä?

Voi suinki, ainakin mä olen laittanu

Kukathan tunnetusti tykkäävät musiikista.

Varovasti sitten kasteluiden kanssa etenkin, jos kaiuttimesi on oikeaa viilua! Meillä mies saisi raivarin, jos laittaisin sen B&O-kajareiden päälle kukkatörpön

Laitat vaikka palasen vastuukia kajarin päälle niin se suojaa jos sattuu pikkusen vettä roiskahtamaan

Omat nuo on, viikon vanhat ja perkuleen kalliit… Edelliset kostui muutamaankin otteeseen ja ovat nykyjään aika jännän näköiset. Mustaa viilua sekä vanhat että uudet… Vanhat vaan siirtyi vähän enemmän näkymättömiin… %) Kyllä noi tyhjiltä tuossa näyttää mutta jotenki arveluttaa alkaa pitää kukkia päällä kun tietää miten edellisten kanssa kävi. Jos sitä joku paikka ois tässäki asunnossa jossa EI olis kukkia?? Ja vaikka tykkäis musiikista niin liekkö se hyvästä pomppia sen mukana? (Tietty mulle se vois tehdäki hyvää…)

Niin ja mitä on vastuuki? :smiley:

Vastuuki on se vahankangas jota ostetaan esim. keittiön pöytään

Aa, ei oo koskaan sellaista ollut… Pistän korvan taa :slight_smile:

Vaihda altakasteluruukkuihin, täytön voi tehdä vaikka keittiössä. Tietenkin riippuu vähän kukista, mitä sulla on:D.Mulla on vehkat niissä.

Kyllä olette kauniita telineitä löytäneet… pitänee itsekin joskus koettaa jos onnistuisin lisäämään kuvaa… :slight_smile: Tässä hiljan vasta perustin oman nimimerkin… ja vasta tutustumassa sivustoihin mutta hienolta näyttää… :slight_smile: itsellä kanssa vähän miettimistä mihin taas saa kaikki huonekasvit mahtumaan.

kyllähän se tästä lähtee, furca ja täältä jos mistä löytää luovia ratkaisuja huonekasvejen sijoittelulle. Et todellakaan ole ainoa, täällä yksi jos toinenkin miettii, voiko annansilmää pitää pyykkikorin päällä :slight_smile:

Halusin rakentaa kukkatelineen, joka samalla toimisi "kehyksenä" ikkunalle. Telineessä on reikiä katossa ja teräsputki katon päällä eli sinne voi ripustaa painavampiakin amppeleita, Katto on tuettu kaarituilla ja teräsjalat ovat suoraan sivuseinien alla.

Kuvan tuossa vaiheessa oikealta puolelta puuttuu vielä kaksi lasihyllyä ja kukat (maali oli hieman märkää).

Blogissani telineestä enemmän kuvia.

…kovasti monta hienoa kukkatelinettä ja paljon juttua niistä, olen tänäkin kesänä harvakseltaan käydessäni nähnyt/lukenut, mutta unhon yössä melkein kaksi vuotta on tämäkin olemassa oleva ketju saanut olla…

Vihdoinkin löysin amatsoninliljalle sellasen kukkatason mistä oon haaveillut.

kuva