Muttei kuvaan mahtunu? Se amatsoni meinaan.
Joo ei, ois näkyny liikaa kaikkee törsykettä ympärillä. Se amatsonihan on oikeesti tosi iso, kuva siitä löytyy amatsonin omassa osiossa.
Mitä törsykettä sielä muka on ku vasta oot siivonnu?
Tavaraa.
Mistä löysit tuon jalustan? Hieno!
Sieltä mistä suurinosa muistakin löydöistäni eli Tori.fi:stä. ;D Olin taas paikalla juuri oikeaan aikaan, muuten oisin jäänyt nuolemaan näppejäni. =)
Siis todella upee löytö !
Tori.fistä pongattu ja tänään ostettu. Ja linssilude myös paikalla.
Ikkunaan piti saada lisää tilaa kasveille ja rakensin riippuvan ruukkutelineen. Teline on tehty koivuvanerista ja kiinnitetty vaijerilla katossa oleviin kahteen koukkuun. Virtaviivaiselle laudalle pääsivät vaatimattomat ei-kukkivat orkideat.
Yritän tavoitella sisustamisessa kasvienkin osalta esteettisyyttä, vaikka kasvien määrä on asunnon kokoon nähden käsistä lähtenytkin.
Jos joku, jolla ei ole nikkarointimahdollisuutta, kiinnostuu tällaisesta telineestä, voipi laittaa yksityisviestiä.
Poju on kyllä raksa puolen opiskelija mutta sanoi ettei niillä ole paja päiviä
Sitä mukaan lisään tuohon kukkaset, jotka lopettaa pikkuhiljaa kukkimukset. Paljon on vielä jäljellä, mutta onneksi kukkalaudalle loput, jotka ei mahdu tuohon hyllyyn talvehtimaan.
Vanha naarmuinen TV-taso pääsi uusio käyttöön kukkapöydäksi, ainakin joksikin aikaa.
Ikkunalauta ja pöytä olivat aivan täynnä joten 5 amppelia on tehtynä, 2 pitää vielä väsätä. Löysin tosi simppelin ohjeen joka on minusta yksinkertaisuudessaan nätti. En ole koskaan ollut mikään suuri makramen ystävä. Yllättäen ikkuna ja ikkunalauta näyttävät rahallisemmilta kun kaikki amppelit ovat samanlaisia.
http://www.lily.fi/blogit/anniina-v-blog/diy-makramee-amppeli
Minulla on tämmöinen kukkapöytä kiinareille viherhuoneessa. Ostin sen kerran yhden koulun tavaroiden poistomyynnistä monia vuosia sitten. On ollut alakoulun lapsille sisähiekkalaatikko. Hioin sen ja maalasin UULa tuotteiden vahamaalilla. Helppo pitää puhtaana. Pohjalle laitoin isot lasiruudut.
Ihan käteviä noi amppelit. Tarttee vielä uusia ruukkuja kun nekin on ihan sekalaista porukkaa.
Hioitko ihan puuhun asti? Mulla on klaffipöytä jossa on kaikenlaisia jälkiä. Lienee petsattu joten maalinpoisto ei onnistu.