Kuparilehti, Episcia

Joo kaunis on,mutta minusta tuo sinulla tuossa kuvassa joka kukkii punaiset kukat,mulla nimittäin kukkii valkoisilla kukkasilla,ja kun oikeen tarkasti lehtiä katsoo ovat ihan erillaiset ,huutiksesta kun ostin niin oliko pistokas juuri tuosta kukasta.

Ei minulla muita samantapaisia ole, mutta tuo on ilmeisesti nyt ylilannoituksen uhri. En kyllä muista siinä koskaan olleen karvaiset lehdet niinkuin sinun kasvissasi.

Aivan niin kuin kauan juurrutuksessa ollut kuparilehti rupeaisi kasvamaan.

Tässä on samaa kasvia-vaikka ihan erilaiset lehdet. Tämä on se viime kesänä kukkinut kupari joka teki kaksivärisen kelta/punastt kukat-vielä ei näy nuppuja kummassakaan vaikka kuinka niille juttelen

Jalomarja löysi oikean kuvan tuosta sinun Fadeh Jade suomalaisittaan olis Haalistunut Jade.näyttääkö yhtään tutulta kun vertaat omaan kukkaan.

Saattaa se olla tuo. Lehdet eivät ole karvaiset vaan ihan kiiltävät, joten se nyt taitaa olla erona. Itse löysin kyllä ihan samanlaiset fatsin.

Soili; laitoin sinulle vastausta yksärinä.

tää tavis on niin kiitollinen kukkia ettei toista niin hyvää kukkia ees ole muissa epiksissä ,se vaan jaksaa kukkia jatkuvasti

Kyllä minustakin tuo tavis kupari on kaunis ja kukkii koko ajan.

Neilikkakuparilehteni kasvattaa vain hentoja rönsyjä, kun kaikki muut lajit ovat vahvoja ja suuria. Pitäisikö tätä Neilikkaa hoitaa jotenkin erilailla, kun muita? Neuvoja kiitos!

sama täälläkin hetoisia rönsyjä vain pukkaa ja osa vieläpä kuivahtaa.

Samaan ihmettelijöiden joukkoon kuulun minäkin-kohta vuoden kasvanu vaan uutta vartta

Lohdullista kuulla, että muillakin on samoja kokemuksia. Ehkä se sitten on aina tällainen hento kasvi.

onhan se paljon sirompi.

mulla katkes kuukausi sitten Jim`s Canadiansta yksi lehti,tänään kun aatteli pistä se multaan kun oli komiat juuretkin tehnyt ,niin voi mikä ylläri se tekee jo poikasta.

Olipa kiva ylläri

Onko tuo kuparilehti; näyttää ihan joltain muulta gesneriakasvilta. Katsoin Googlesta ja se on kohleria.
Hieno on joka tapauksessa.

Jop. mä olen laittanu sen vahingossa väärään paikkaan

Episcia Acajou

Pink Panther